„Schibsted“ veiklos pajamos antrąjį šių metų ketvirtį augo 6 proc. iki 3,8 mlrd. Norvegijos kronų (1,67 mlrd. Lt).
Pajamos iš reklamos augo 9 proc. Antrojo ketvirčio įmonės pelnas prieš mokesčius, palūkanų mokėjimą, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) buvo 683 mln. Norvegijos kronų (per 300 mln. Lt) – 2 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.
„Antrasis ketvirtis buvo geras mūsų žiniasklaidos įmonių grupei. Palyginti su pernai rezultatais, mes augome, nes susidūrėme su žemesnėmis spaustuvių kainomis ir smarkiai augo reklamos rinka“, – teigė „Schibsted Media Group“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas.
Pelno augimą smarkiai lėmė kuriamos naujos mobiliosios paslaugos, be to, plečiamas skelbimų internete verslas. Vienoje sparčiausiai šiuo metu augančių pasaulio ekonomikų – Brazilijoje – buvo paleista nauja internetinių skelbimų sistema „Blocket“.
Lietuvoje „Schibsted Media Group“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), leidžianti 10 žurnalų – „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Privatu“ ir kt., UAB „15 minučių“, leidžianti laikraštį „15 min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei plius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys. Šiuo metu „Schibsted“ įmonėse visame pasaulyje dirba apie 7 500 žmonių.