Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Koncernas „Schibsted“ pasiekė rekordinius ketvirčio rezultatus

Žiniasklaidos koncerno „Schibsted“ antrojo šių metų ketvirčio veiklos rezultatai – geriausi per visą „Schibsted“ istoriją.
„Schibsted“
„Schibsted“ / 15min.lt

Penktadienį pranešta, kad koncerno veiklos pajamos balandžio–birželio mėnesiais siekė 3,52 mlrd. Norvegijos kronų (1,54 mlrd. litų). Šis rezultatas – 6 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu 2009 metais. Pajamos iš reklamos minėtą laikotarpį išaugo 15 proc. „Schibsted“ veiklos pelnas antrąjį šių metų ketvirtį siekė 509 mln. Norvegijos kronų (222 mln. litų).

„Džiaugiamės pademonstravę tokius gerus rezultatus po 18 mėnesių, per kuriuos mes visi dėjome bendras pastangas, kad sustiprintumėme bendrovę. Antrojo ketvirčio rezultatai atskleidė, kad „Schibsted“ yra tvirta ir patikima bendrovė, galinti užtikrinti ne tik savo žiniasklaidos kanalų plėtrą, bet ir nuolatinį internetinės reklamos augimą bei pelną“, – teigia „Schibsted“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas.

Pasak jo, svarbiausia pajamų padidėjimo priežastis buvo grupės išsami pelningumo programa. „Šiuo metu šiek tiek lenkiame numatytą grafiką, todėl iki 2011 metų pabaigos galėsime įgyvendinti pelningumo priemones, kurios sieks 1,7 mlrd. Norvegijos kronų“, – teigia R.E.Ryssdalas.

2010 metų antrąjį ketvirtį „Schibsted“ reklamos pajamos padidėjo 15 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2009 metais. Pajamos iš parduodamų laikraščių sumažėjo 4 proc. dėl sumažėjusio laikraščių tiražo.

Lietuvoje „Schibsted“ valdo UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), UAB „15 minučių“, UAB „Plius“ ir knygų leidyklą „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?