Tuo tarpu „Lietuvos geležinkeliai“ teigia, kad techninis geležinkelio rekonstrukcijos projektas jau baigtas. Jo atstatymu suinteresuotas ir koncernas „Orlen Lietuva“.
Baltarusijos ambasadorius Latvijoje Aleksandras Gerasimenka dienraščiui pareiškė, kad jo šalis yra pasirengusi gerokai padidinti krovinių tranzitą per logistikos atžvilgiu palankų Liepojos uostą, nes tokiu pat atstumu esančio Klaipėdos uosto pajėgumai beveik visiškai išnaudoti. Tačiau tam, anot jo, būtina atstatyti Mažeikių-Rengės ruožą.
„Kelis kartus kalbėjome apie tai su lietuviais, bet, deja, mūsų derybos nebuvo sėkmingos. Bet mes gi negalime tiesti bėgių Lietuvoje – kitos valstybės teritorijoje tai neįmanoma“, – pripažino susisiekimo ministerijos valstybės sekretorius Anrijus Matis.
Tuo tarpu „Lietuvos geležinkelių“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas sakė, kad jau baigtas rengti techninis geležinkelio rekonstrukcijos projektas. Tačiau jis negalėjo pasakyti, kada bus skelbiamas rangovo konkursas.
Geležinkelio ruožo nuo Mažeikių iki sienos su Latvija ties Renge rekonstrukcijos projektą už beveik 1 mln. litų parengė Ispanijos kelių ir greitkelių projektavimo bendrovė „Ardanuy Ingenieria“.
Lenkijos koncerno „Orlen“ teigimu, 2008 metų rugsėjį „Lietuvos geležinkeliai“ išardė dalį geležinkelių bėgių trumpiausiame kelyje tarp Mažeikių ir Latvijos uostų ir taip apsunkino naftos produktų vežimą į Latviją ir Estiją.
„Lietuvos geležinkelių“ vadovai 2011 metų pradžioje pranešė, kad įmonė planuoja atstatyti išardytą geležinkelio linijos atšaką, o jo atstatymas kainuotų apie 40 mln. litų.