Pasak iždo viceministro Rafalo Baniako, privatizavimo procesas tęsiamas, bet surasti investuotoją, kuris veiktų tame pačiame sektoriuje, tampa vis sunkiau.
„LOT privatizavimo procesas nebuvo sustabdytas, tačiau žvelgiant į padėtį oro bendrovių rinkoje, sunku tikėtis, kad bus rastas naujas oro transporto sektoriaus investuotojas“, – pareiškė pareigūnas.
Jis pabrėžė, kad Europos oro vežėjai šiemet veikia nuostolingai.
Bendras Europos oro vežėjų nuostolis 2012 metais sieks 1,2 mlrd. JAV dolerių, praėjusią savaitę pareiškė Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA).
R. Baniakas pareiškė, kad LOT gali būti parduota ir ne Europos investuotojui.
„Palaikome ryšius su įmonėmis, kurias galimybė įsigyti LOT galėtų sudominti ateityje, nors dabar niekas tokio susidomėjimo nereiškia“, – pareiškė pareigūnas.
Pasak viceministro, „LOT nuostoliai mažėja nuo 2009 metų <...>, bet įmonę tebereikia restruktūrizuoti“.
2011 metais LOT sumažino nuostolius nuo 163,1 mln. zlotų 2010 metais iki 145,5 mln. zlotų. Šiemet įmonė tikisi 52,5 mln. zlotų pelno.
Lenkijos iždas valdo 67,97 proc. LOT akcijų.