Tuo tarpu įmones Rusijoje įsteigę Lietuvos vežėjai taip pat regi sąlygų pablogėjimą, tačiau bėgti iš šios šalies neskuba, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
Bendrovės „Transporto vystymo grupė“, turinčios vilkikų su rusiškais registracijos numeriais, direktorius Albertas Sitavičius sako neturintis minčių keltis į Baltarusiją:„Baltarusiams, kaip ir lietuviams, Rusijoje nėra tokių gerų sąlygų kaip rusams“. Pasak jo, turint transporto priemonių su rusiškais numerius sumažėja rūpesčių dėl leidimų į Rusiją.
Kauno transporto bendrovės „Hoptransa“, Rusijoje įsteigusios įmonę „Hotrans RUS“, vadovas Valdas Buivydis pažymi, kad Rusijoje vežėjams 3-4 kartus pigesnis ir draudimas. „Hoptransa“ turi logistikos paslaugų bendrovę Baltarusijoje, bet ten kelti transporto įmonę planų nesą.
Rusijoje savo antrines įmones turi ne viena dešimtis Lietuvos transporto paslaugų įmonių, dažnai vilkikai su Rusijos Federacijos valstybiniais registracijos ženklais, bet su Lietuvos įmonių prekių ženklais ir pavadinimais važiuoja ir per Lietuvos teritoriją. Įmonių steigimo procesas prasidėjo dar prieš Lietuvos stojimą į Europos Sąjungą.