Įmonės pelnas iš pagrindinės veiklos sausio-birželio mėnesiais sudarė 2,26 mlrd. eurų ir buvo mažesnis už analitikų prognozuotus 2,71 mlrd. eurų.
Įplaukos išaugo 26 proc. iki 12,97 mlrd. eurų. Įplaukos, apskaičiuotos neatsižvelgiant į turto pirkimo ir pardavimo bei valiutos kursų svyravimo poveikį, padidėjo 12 procentų.
Analitikų prognozėmis, prabangos prekių pardavimai pasaulyje šiemet gali padidėti 12 procentų.
„LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton“, be kita ko, gamina aksesuarus („Louis Vuitton“ ir „Fendi“), konjaką, šampaną („Moet & Chandon“, „Dom Perignon“ ir „Veuve Cliquot“), laikrodžius („TAG Heuer“, „Hublot“, „Zenith“), juvelyrinius dirbinius („Chaumet“, „Fred“), drabužius („Givenchy“, „Loewe“, „Donna Karan“, „Marc Jacobs“ ir kt.), parfumeriją ir kosmetiką („Christian Dior“, „Guerlain“, „Givenchy“, „Kenzo“, „Sephora“ tinklas).
Įmonė pasaulyje turi daugiau kaip 2,4 tūkst. parduotuvių ir 70 tūkst. darbuotojų.