LVMH pusmečio pelnas padidėjo penktadaliu

Augant pardavimams, „LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton“, didžiausia pasaulyje prabangos prekių gamintoja, pirmąjį pusmetį padidino pelną 20 procentų.
„Louis Vuitton“ akiniai nuo saulės
„Louis Vuitton“ akiniai nuo saulės / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įmonės pelnas iš pagrindinės veiklos sausio-birželio mėnesiais sudarė 2,26 mlrd. eurų ir buvo mažesnis už analitikų prognozuotus 2,71 mlrd. eurų.

Įplaukos išaugo 26 proc. iki 12,97 mlrd. eurų. Įplaukos, apskaičiuotos neatsižvelgiant į turto pirkimo ir pardavimo bei valiutos kursų svyravimo poveikį, padidėjo 12 procentų.

Analitikų prognozėmis, prabangos prekių pardavimai pasaulyje šiemet gali padidėti 12 procentų.

„LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton“, be kita ko, gamina aksesuarus („Louis Vuitton“ ir „Fendi“), konjaką, šampaną („Moet & Chandon“, „Dom Perignon“ ir „Veuve Cliquot“), laikrodžius („TAG Heuer“, „Hublot“, „Zenith“), juvelyrinius dirbinius („Chaumet“, „Fred“), drabužius („Givenchy“, „Loewe“, „Donna Karan“, „Marc Jacobs“ ir kt.), parfumeriją ir kosmetiką („Christian Dior“, „Guerlain“, „Givenchy“, „Kenzo“, „Sephora“ tinklas).

Įmonė pasaulyje turi daugiau kaip 2,4 tūkst. parduotuvių ir 70 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų