„McDonald's“ pardavimai balandį nepateisino lūkesčių

Didžiausio pasaulyje greitojo maitinimo restoranų tinklo „McDonald‘s“ pardavimai balandį augo lėčiau, negu tikėtasi.
„McDonald's“ logotipas
„McDonald's“ logotipas / AP/„Scanpix“ nuotr.

Pardavimai bent trylika mėnesių veikiančiuose restoranuose, palyginti su 2011 metų balandžio mėnesiu, padidėjo 3,3 procento.

Analitikai prognozavo, kad prieaugis sieks 4 procentus.

Vien Europoje pardavimai paūgėjo 3,5 proc., nors tikėtasi 3 proc. prieaugio.

Tuo tarpu JAV pardavimai padidėjo 3,3 proc. vietoj prognozuotų 5 procentų.

„McDonald's“ akcijų kursas po šio pranešimo smuko 2,6 procento. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai