Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McDonald's“ pirmą kartą per 30 metų keičia klientų aptarnavimo tvarką: įvedama savitarna

Kompanija „McDonald's“ Europoje ruošiasi keisti klientų aptarnavimo tvarką, pareiškė šios kompanijos prezidentas Europos Sąjungos šalims, duodamas interviu „Financial Times“.
„McDonald's“ pelnas auga
„McDonald's“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 McDonald's

„McDonald's“ užsakymų priėmimo sistema nesikeitė 30 metų, tačiau dabar kompanija ryžosi pokyčiams, siekdama supaprastinti užsakymų priėmimą restoranuose. Jau artimoje ateityje „McDonald's“ restoranuose atsiras specialūs terminalai, kurie leis klientams patiems įvykdyti užsakymą be kasininkų įsikišimo.

Greta terminalų bus įrengti ir mokėjimo aparatai, leisiantys apmokėti užsakymus. Teigiama, kad įvedus šią naujovę, vidutinis užsakymų priėmimo laikas sutrumpės 4 sekundėmis.

Taip pat ketinama ilginti restoranų darbo laiką ir kiek keisti meniu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos