Degalų labiausiai trūko Jekaterinburge ir Maskvoje. Kodėl, kol kas nėra aišku, tačiau trūkumu susidomėjo ir prokurorai.
Buvo pranešta, kad rinkoje padidėjo skirtumas tarp aviacinių degalų paklausos ir pasiūlos ir todėl minimalūs oro uosto veiklai reikalingi degalų resursai sumažėjo. Dėl to esą padidėjo tikimybė, kad bus pažeistos keleivių teisės, rašoma prokuratūros pranešime.
Rusijos aviacija pareiškė, kad degalų atsargų dabar pakanka vos 3 dienoms, kai įprasta turėti 5–7 dienoms lėktuvams reikalingą degalų kiekį.
Tačiau aviakompanijos pranešė, kad jokių reisų iki šio dar nebuvo atšaukta dėl jų esą turimo degalų rezervo.
Newsru.com praneša, kad Rusijos gynybos ministerija šių metų rugpjūtį užsakė itin daug degalų atsargų ir tai esą pagrindinė priežastis, dėl kurios apie degalų trūkumą prabilo ir oro uostai.
Vienos Rusijos naftos kompanijų vadybininkas teigė, kad degalų trūksta ne dėl to, kad sumažėjo jo gamybos apimtys, tačiau dėl to, kad jau dabar kompanijos pradėjo gaminti žieminius dyzelinius degalus, kurių gamybai yra reikalingi aviaciniai degalai.
Premjeras Vladimiras Putinas pareiškė, kad pritrūkus aviacinių degalų, per 180 tūkst. tonų jo bus skirta iš valstybės rezervo.
Degalų krizė Rusiją krečia jau kurį laiką. Iš pradžių degalų trūko degalinėse, norint įsipilti degalų vairuotojams tekdavo stovėti ilgose eilėse. Dėl didelės paklausos išaugo ir degalų kaina, kuriam laikui uždraustas degalų eksportas.