Britų dizaineris Ozwaldas Boatengas, kurio kuriami vyriški kostiumai kainuoja nuo 16 tūkst. litų, teigia, kad tokių prekių rinka sparčiai plečiasi ir Nigerija tampa Afrikos prabangos sostine.
Analitikai pažymi, kad auganti nigeriečių perkamoji galia į šią šalį vilioja tokias firmas kaip „Louis Vuitton“, „Amrapali Jewels Pvt. Ltd.“, „Porsche AG“, „Moet Hennessy“.
Neseniai Lagose buvo atidarytas „Porsche“ salonas, kuriame parduodami ir „Porsche 911“ bei „Carrera S“, kurių kainos prasideda nuo 150 tūkst. JAV dolerių. Tuo tarpu „Moet Hnnessy“ atstovas teigia, kad Nigerija patenka į dešimtuką šalių, kuriose parduodama daugiausia žymiojo konjako.
Ekspertai pažymi, kad prabangos prekes daugiausia perka verslininkai, naftos kompanijų vadovai ir korumpuoti politikai. Iki šiol jie šių prekių įsigyti dažniausiai vykdavo į Dubajų, Londoną ir Paryžių. Tačiau dabar jie šias prekes gali įsigyti ir Nigerijoje.
Kompanija „McKinsey & Co“ prognozuoja, kad 2020 metais Lagose vartojimas sieks 25 mlrd. dolerių.