2012 08 27 /14:19

Nyderlandų maisto ir kosmetikos milžinė „Unilever“: į Europą grįžta skurdas

Euro zonoje siaučiant skolų krizei, skurdas Europoje padidės, prognozuoja Nyderlandų maisto ir kosmetikos milžinė „Unilever“.
Benamis
Benamis / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Į Europą grįžta skurdas“, – interviu vokiečių verslo dienraščiui „The Financial Times Deutschland“ pareiškė „Unilever“ Europos verslo vadovas Janas Zijderveldas.

„Jei vartotojas Ispanijoje, eidamas apsipirkti, išleidžia tik 17 eurų (apie 58 litus), aš negalėsiu parduoti jam skalbiamųjų miltelių už pusę jo biudžeto“, – pažymėjo J. Zijderveld.

Todėl „Unilever“ svarsto galimybes Europoje taikyti rinkodaros strategijas, kurias įmonė taiko besivystančiose Azijos šalyse, pridūrė jis. Šioje pasaulio dalyje didžiosios dalies gyventojų pajamos yra mažesnės nei Europoje. 

„Unilever“ priklauso tokie žymūs produktai kaip „Lipton“ arbata, muilas „Dove“, majonezas „Calve“, dezodorantai „Rexona“ ir „Axe“, valymo priemonės „Domestos“.

Praėjusiais metais šios įmonės pajamos siekė beveik 47 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų