Kas ketverius metus vykstančios Olimpinės žaidynės žiūrimumu nusileidžia tik pasaulio futbolo čempionatui. Įmonės „Brand Finance“ specialistų skaičiavimais, Olimpinių žaidynių prekės ženklas vertas 47,5 mlrd. dolerių. daugiausia yra vertas „Apple“ (70,6 mlrd. dolerių), trečioje vietoje – „Google“ (47,5 mlrd. dolerių). Taip Pjero de Coubertino palikimas toli užnugaryje palieka tokius didelius Olimpinių žaidynių rėmėjus kaip „Samsung“ (38,2 mlrd. dolerių), „General Electric“ (33,2 mlrd. dolerių) ir „Coca-Cola“ (31,1 mlrd. dolerių).
Olimpinės žaidynės yra 134 kartus vertingesnės už Graikijos nacionalinį banką (354 mln. dolerių).
Olimpinės žaidynės, dedikuotos dievams, bet tarnaujančios doleriui, sparčiai finansiškai auga. Per ketverius metus nuo Pekino žaidynių pajamos augo 38 proc. iki 5,1 mlrd. dolerių. Laidų pajamos augo 51 proc. iki 3,9 mlrd. dolerių.
Kitame tyrime prognozuojama, kad laikotarpis nuo Londono iki Rio de Žaneiro žaidynių bus vertas 8 mlrd. dolerių. O Londono Olimpinės žaidynės į Didžiosios Britanijos ekonomiką turėtų atnešti daugiau nei 25 mlrd. dolerių.
Tačiau britų sporto verslo specialistas Simonas Chadwickas sako, kad šie skaičiai neparodo viso paveikslo. Jo teigimu, Olimpinių žaidynių metu augs kainos, be to, investicijos gali būti nukreiptos į tas sporto šakas, kur šiaip investuojama nebūtų.
Taip pat, siekdama užtikrinti Olimpinių žaidynių interesus, atitinkamos šalies valdžia gali leisti tik kelioms įmonėms aptarnauti žaidynes. Taip, pavyzdžiui, „McDonald's“ karaliaus Olimpiniame parke.