Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Oro bendrovė bilietų atpigimą susiejo su Vladimiro Putino genialumu

Rusijos biudžetinė vežėja „Avianova“ paaiškino bilietų atpigimą šalies ministro pirmininko Vladimiro Putino mokėjimu priešais televizijos kameras išreikalauti nuolaidą iš degalų monopolininkų.
Vladimiras Putinas
Vladimiras Putinas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kritikai skeptiškai vertina Rusijos valdžios vykdomą rankinį kainų valdymą ir mano, kad galiausiai tai baigiasi stygiumi ir tolesniu produkcijos brangimu.

„Ačiū ministrui pirmininkui!“ – dėkoja V.Putinui reklamjuostė „Avianovos“ tinklalapyje. „Avianovos“ dalį valdo žaliavų ir telekomunikacijų magnato Michailo Fridmano, aštuntojo turtingiausių šalies žmonių dešimtuke pagal žurnalo „Finans“ versiją, struktūros.

„25 proc. nuolaida pirmojo per šią žiemą aviacijos žibalo kainos sumažėjimo garbei!“ – priduriama „Avianovos“ tinklalapyje.

Norint pasinaudoti nuolaida, kuri galiojo nuo praėjusio penktadienio iki pirmadienio dienos pabaigos, buvo būtina įrašyti akcijos kodą PUTIN.

Degalų kainos gerokai išaugo Rusijoje nuo metų pradžios, kai pabrango nafta pasaulio rinkose, tai paspartino infliaciją ir sukėlė gyventojų nepasitenkinimą.

V.Putinas ir ankstesniais metais ne kartą davė viešai pylos „kainas keliantiems“ degalų ar maisto produktų gamintojams ir toliau laikosi šios tradicijos, kuri patinka daugeliui jo rinkėjų, nepatenkintų kainų augimu.

Praėjusią savaitę V.Putinas išklausė Vyriausybės ataskaitą dėl to, kaip priemonės, kurių ėmėsi ministrai, leido sumažinti aviacijos degalų kainą.

„Bet reikia, kad tai atspindėtų ir vežimo kainos“, – liepė premjeras.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?