Šiuos duomenis paskelbė kompanija „Interactive Advertising Bureau“ (IAB), atlikusi skaičiavimus kartu su audito kompanija „PriceWaterhouseCoopers“.
Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, pajamos iš reklamos internete išaugo 17 proc. IAB nuomone, reklamdaviai vis labiau orientuojasi į reklamą internete, nes ji lengviau padeda užmegzti kontaktą su vartotojais. „PriceWaterhouseCoopers“ savo ruožtu pabrėžia, kad šie duomenys rodo, esą daugelis vartotojų iškeičia tradicines žiniasklaidos priemones į internetines.
Šių metų pradžioje buvo paskelbtos „Outline Incorporated“ analitikų prognozės, kad 2010-aisiais verslo įmonių išlaidos reklamai internete Jungtinėse Valstijose pirmą kartą viršys išlaidas, skirtas tradicinei spaudai.
2009 metų viduryje buvo skelbiama, kad interaktyvi reklama atspindi ekonominę veiklą, kurios bendra vertė yra apie 300 mlrd. dolerių (apie 2,1 proc. nuo JAV bendrojo vidaus produkto). Tokias išvadas padarė Harvardo verslo mokyklos atstovai.