„Sony“ vadovas Howardas Stringeris į šį naują produktą deda nemažai vilčių ir tikisi sėmingai konkuruoti su „Samsung“. „Sony“, lyderiaujanti kompiuterinių žaidimų rinkoje, yra grėsmingas konkurentas „Samsung“. Manome, kad būtent žaidimų mėgėjai pirmieji susidomės 3D televizoriais“, – naujienų agentūra „Reuters“ cituoja H.Stringerį.
„Samsung“ 3D televizoriais Pietų Korėjoje pradėjo prekiauti maždaug prieš mėnesį, kitose šalyse prekyba turėtų būti pradėta šį mėnesį. „Sony“ 3D televizoriai prekybos vietose turėtų pasirodyti birželio 10 dieną. Nuo šių kompanijų neatsilieka ir „Panasonic“, kuri 3D televizoriais JAV ketina pradėti prekiauti trečiadienį.
„Reuters“ žiniomis, dauguma televizorių gamintojų viliasi, kad pradėjus prekiauti 3D televizoriais prekyba išaugs taip, kai išaugo nespalvotus televizorius pakeitus spalvotais. Tačiau, analitikų teigimu, dauguma vartotojų neseniai atrado naujus gero ryškumo plokščiaekranius televizorius ir artimiausiu metu nenorės leisti pinigų naujiems.