Pajamos iš klasifikuotų skelbimų augo 19 proc., o žiniasklaidos įmonių pajamos augo 3 proc.
EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) pirmąjį ketvirtį siekė 421 mln. Norvegijos kronų (192 mln. Lt). Pernai pirmąjį ketvirtį šis rodiklis buvo kiek didesnis ir siekė 439 mln. Norvegijos kronų (200 mln. Lt).
„Mums labai malonu, kad „Schibsted“ žiniasklaidos grupė pasiekė gerų ir stabilių finansinių rezultatų, taigi galėjome investuoti daugiau į klasifikuotų skelbimų sektorių tuo metu, kai rinkos į laikraščius žiūri skeptiškai“, – sakė bendrovės generalinis direktorius Erikas Ryssdalas.
1860-aisiais pradėjęs veiklą nuo laikraščių leidybos, dabar „Schibsted ASA“ yra vienas didžiausių Europos žiniasklaidos koncernų, sėkmingai vykdantis 90-ies įmonių veiklą 22-ose pasaulio šalyse – žiniasklaidos, televizijos, filmų, knygų bei žurnalų leidybos srityse. Lietuvoje „Schibsted ASA“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), UAB „15 minučių“, leidžianti savaitraštį „15min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei plius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys. Taip pat „Schibsted“ Lietuvoje priklauso spaudos platinimo bendrovė „Medipresa“. Šiuo metu „Schibsted“ įmonėse pasaulyje dirba 7 700 žmonių.