„Kitais metais šalis numeris vienas bus Lenkija, o Lietuva keliaus į pačią sąrašo pabaigą. Taip nutiks todėl, kad augti čia nebėra kur“, – portalui eversus.lt sakė „Smal Planet Airlines“ vadovas Vytautas Kaikaris.
Planuojama, kad 2012-uosius metus oro bendrovė pradės su 12 lėktuvų, pusė iš jų dirbs Lenkijos rinkoje. Skrydžių bendrovės kitų metų verslo planą dar gali pakoreguoti Europos skolų krizė, tačiau oro linijų vadovas nemano, kad korekcijos bus itin didelės.
Planuojama, kad 2012-uosius metus oro bendrovė pradės su 12 lėktuvų, pusė iš jų dirbs Lenkijos rinkoje.
„Šiuo metu daugiausia klausimų kyla dėl Italijos ekonominės padėties. Jai tenka didžiausia mūsų pajamų dalis. Pavyzdžiui, šią vasarą turėjome mažiau skrydžių šioje šalyje nei tikėjomės. Atrodo, kad ir italai ėmė taupyti atostogų sąskaita. Vis dėlto, jeigu Italijai būtų prastai, tai ten bankrutuotų daug oro vežėjų, o jų vietą galėtumėme užimti mes“, – sakė V.Kaikaris.
„Small Planet Airlines“ orlaiviai skraido iš Italijos, Anglijos, Lenkijos ir Lietuvos, o nuo šių metų gruodžio į verslo geografijos žemėlapį bus įrašyta ir Prancūzija. Ten „Small Planet Airlines“ dirbs su vienu lėktuvu ir atostogautojus iš Paryžiaus skraidins į Kanarų salas. Be to, įmonė ir Skandinavijoje jau ieško darbuotojų, kurie išmanytų aviacijos verslą ir pardavinėtų bendrovės teikiamas paslaugas.
„Didžiausia rinka yra Vokietija, tačiau jos dar net nepačiupinėjome, nes kol kas tam neturime nei laisvų rankų, nei laisvų lėktuvų“, – sakė V.Kaikaris.
Pagal pajamas didžiausia SPA rinka iki šiol buvo Italija, po kurios iš karto rikiavosi Lietuva. Tačiau nuo 2012 metų ši rikiuotė keisis iš esmės.
Iš viso užsienyje dabar skraido šeši „Small Planet Airlines“ lėktuvai, iš viso įmonė turi aštuonis orlaivius. Bendrovė dirba su didžiausiais kelionių operatoriais ir skraidina atostogautojus į Graikiją, Ispaniją, Turkiją ir Egiptą. Didžiausi lietuvių konkurentai yra čekai ir britai. „Small Planet Airlines“ taip pat teikia paslaugas „Audi“, „Coca-Cola“, „Disney“, oro bendrovėms „Thomas Cook“, TUI, „Luxair“, skraidina Lenkijos, Ukrainos, Lietuvos nacionalines futbolo komandas. Lietuvius taip pat samdo Norvegijos, JAV, Italijos valstybinės institucijos.