„Starbucks“ atidaro savo pirmą sulčių barą

Pirmadienį „Starbucks“ verslas žengia didelį žingsnį, nesusijusį su kava, – atidaro sulčių barą, kuris, kaip tikimasi, sustiprins kompanijos pozicijas sveiko maisto sektoriuje, rašo CNBC.
„Starbucks“ ir toliau puoselėja ambicingus planus
„Starbucks“ ir toliau puoselėja ambicingus planus / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Specialistai kol kas tokią plėtrą vertina atsargiai – „Starbucks“ sultys esą gali būti ne tokios populiarios kaip jų parduodama kava.

Baras atidaromas Vašingtone. Kol kas kompanija neatskleidžia savo planų, kiek sulčių barų ketina atidaryti. Viskas gali priklausyti nuo to, kaip seksis pirmajam.

„Starbucks“ sulčių bare bus parduodamos šviežios ir jau supakuotos sultys, taip pat salotos ir sriubos. Bus ir vegetariškų bei veganiškų pasirinkimų.

Apie planus atidaryti sulčių barą kompanija paskelbė pernai lapkritį. Tada jos vadovybė skaičiavo, kad sėkmingai veikiantis sulčių baras per metus parduoda sulčių už daugiau nei milijoną JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų