Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už svajonių namą aukcione prašoma 22 milijonų dolerių

Nors iki aukciono plaktuko kaukštelėjimo – dar daugiau nei mėnuo, JAV nekilnojamojo turto agentai jau kalba apie „amžiaus sandorį“. Šis ištaigingas statinys Malibu (Kalifornija), ant Ramiojo vandenyno kranto, bus parduodamas už rekordinę kainą.
Neabejojama, kad šį kartą vila sulauks pirkėjų.
Neabejojama, kad šį kartą vila sulauks pirkėjų. / premiereestates.com nuotr.

22 000 000 JAV dolerių. Toks skaičius bus užrašytas lentoje, kai pirkėjai rugsėjo 18-ąją susirinks  pasivaržyti dėl šio skanaus kąsnelio.  2008 metais, dar prieš prasidedant krizei, nekilnojamojo turto kompanijos „Chadwick Saylor & Co“ vadovybė mėgino parduoti „svajonių namą“ už 65 milijonus, bet net ir sumažinus kainą kelis kartus, pirkėjų neatsirado.

Dabar – viskas kitaip. Pinigų rinkoje yra, kaina dar kartą sumažinta, tad neabejojama, kad namas kitą mėnesį turės naują šeimininką. Kaip rašo „Forbes“, tai nėra turto varžytinės ar bankroto administratoriaus procedūra. Veikiau – atspindys pastaruoju metu vis ryškėjančio turtuolių pomėgio investuoti į patį brangiausią nekilnojamąjį turtą.

Kompanijos „Premiere Estates Auction“ teigimu, pradinė 22 milijonų kaina yra pati didžiausia JAV nekilnojamojo turto istorijoje.  2900 kvadratinių metrų pastatas stovi kopose, šalia privataus paplūdimio, jame yra dvi virtuvės, kino teatras, šeši miegamieji ir devyni vonios kambariai. Taip pat – didžiulis integruotas atogrąžų vandenų akvariumas ir  25 metrų ilgio lauko baseinas.

Brangiausiu privačiu namu Jungtinėse valstijose laikoma 150 milijonų vertės brito milijonieriaus, „Formulės 1“ vadovo Bernie Ecclestone‘o sodyba,  pastatyta dviejų hektarų valdoje Los Andžele.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos