„Tai sėkmingiausias kada nors buvęs ketvirtasis ketvirtis“, – sakė „Schibsted Media Group“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas, besidžiaugiantis koncerno augimu šešis ketvirčius iš eilės, palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu.
Koncerno pajamų augimą lėmė 13 proc. ūgtelėjusios reklamos pajamos. Daugiausia jos augo Norvegijoje ir Švedijoje. Pajamų augimą skatino ir stiprėjančios koncerno valdomų įmonių pozicijos.
Pradėjęs veiklą laikraščių leidyba 1860-aisiais, dabar „Schibsted Media Group“ yra vienas didžiausių Europos žiniasklaidos koncernų, sėkmingai vykdantis 90-ies įmonių veiklą 27-iose pasaulio šalyse – žiniasklaidos, televizijos, filmų, knygų bei žurnalų leidybos srityse.
Lietuvoje „Schibsted Media Group“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), leidžianti 10 žurnalų – „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Privatu“ ir kt., UAB „15 minučių“, leidžianti laikraštį „15 min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei turgusplius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys. Šiuo metu „Schibsted“ įmonėse visame pasaulyje dirba apie 7 500 žmonių.