Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žiniasklaidos koncerno „Schibsted Media Group“ pelnas augo 22 proc.

Paskutinį 2010 metų ketvirtį žiniasklaidos koncerno „Schibsted Media Group“ pajamos išaugo iki 3,71 mlrd. Norvegijos kronų – 5 proc. daugiau nei tuo pačiu 2009 metų laikotarpiu. Veiklos pelnas pasiekė 424 mln. Norvegijos kronų ir buvo 22 proc. didesnis nei tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu.
Schibsted Media Group
Schibsted Media Group

„Tai sėkmingiausias kada nors buvęs ketvirtasis ketvirtis“, – sakė „Schibsted Media Group“ vadovas Rolvas Erikas Ryssdalas, besidžiaugiantis koncerno augimu šešis ketvirčius iš eilės, palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu.

Koncerno pajamų augimą lėmė 13 proc. ūgtelėjusios reklamos pajamos. Daugiausia jos augo Norvegijoje ir Švedijoje. Pajamų augimą skatino ir stiprėjančios koncerno valdomų įmonių pozicijos.

Pradėjęs veiklą laikraščių leidyba 1860-aisiais, dabar „Schibsted Media Group“ yra vienas didžiausių Europos žiniasklaidos koncernų, sėkmingai vykdantis 90-ies įmonių veiklą 27-iose pasaulio šalyse – žiniasklaidos, televizijos, filmų, knygų bei žurnalų leidybos srityse.

Lietuvoje „Schibsted Media Group“ įmonių grupei priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupė“ (ŽLG), leidžianti 10 žurnalų – „Žmonės“, „Laima“, „Ji“, „Edita“, „Privatu“ ir kt., UAB „15 minučių“, leidžianti laikraštį „15 min“ ir UAB „15 min“, valdanti portalą 15min.lt, taip pat UAB „Plius“, prižiūrinti ir tvarkanti skelbimų portalus autoplius.lt, domoplius.lt bei turgusplius.lt, knygų leidykla „Laisvos valandos“, kuri yra ŽLG padalinys. Šiuo metu „Schibsted“ įmonėse visame pasaulyje dirba apie 7 500 žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?