„Būk pats sau šeimininkas!” – startuoja jaunimo verslumo skatinimo renginių ciklas „Verslas veža“

Šių metų kovo 22 d. Radviliškyje startuoja naujas jaunimo verslumą skatinantis renginių ciklas „Verslas veža“, kurį kartu rengia LR Ūkio ministerija ir VšĮ „Versli Lietuva“. Šiais metais ciklas apims 16 renginių, kurie bus organizuojami tiek mažesniuose rajonų centruose, tiek didžiuosiuose šalies miestuose.
Pataikyti į taikinį versle ne visada pavyksta vadovaujantis vien logika
Verslas / 123rf nuotr.

„Verslas veža“ renginių ciklas siekia įtraukti visos Lietuvos jaunus, ambicingus ir atsakingai apie savo ateitį galvojančius jaunuolius, kurie brandina savyje verslumo idėjas ir nori jas įgyvendinti. „Verslas veža“ – tai savo kelio beieškančiajam galimybė sužinoti, nuo ko ir kaip pradėti savo verslą, padėti jam suvokti, kad už savo ir savo šalies ateitį ir gerbuvį yra atsakingas kiekvienas iš mūsų.

„Šiuo renginių ciklu siekiame regionuose gyvenančiam jaunimui parodyti, kad galima rasti galimybių ir gyvenant mažuose miesteliuose užsiimti verslu, – sako ūkio viceministras Marius Skarupskas. – Tačiau verslą pradėti ir jį vystyti neužtenka vien žinių, reikia noro, praktinės patirties ir naudingų kontaktų. Tikimės, kad šie renginiai bus naudingi ne tik dėl sužinotos informacijos, išgirstų idėjų, bet ir praktinio požiūrio, galimybės kartu pagalvoti apie galimybes ir užmegzti naudingus kontaktus.“

Renginių „Verslas veža“ programą sudarys kelios dalys, kurios skatins jaunuolių motyvaciją generuoti verslo idėjas, suteiks praktinių žinių apie verslo pradžią ir paramą, o verslumo gebėjimus jaunuoliai galės išbandyti atlikdami kūrybines užduotis. Organizatoriai sieks pritraukti ne tik žymius šalies verslininkus dalintis savo sėkmės istorijomis, tačiau ypatingą dėmesį skirs toms istorijoms, kurios gimė čia pat šalia – dalyvių gimtajame mieste. Programos pabaigoje, kol norintys ir žingeidūs dalyviai diskutuos su jų laukiančiais mentoriais ir aiškinsis jiems rūpimus klausimus, likusieji galės pasiklausyti žinomų Lietuvos atlikėjų. 

„Renginių metu sieksime motyvuoti jaunimą įkūnyti savo idėjas versle, suteikti pasitikėjimo savo jėgomis, skleisti informaciją apie galimybes rasti ir gauti paramą pradedant verslą, – teigia Dovydas Varkulevičius, VšĮ „Versli Lietuva“ Verslumo departamento direktorius. – Jei nors keli jaunuoliai po kiekvieno „Versli Lietuva” renginio išeis užsidegę tapti savo likimo šeimininkais ir steigti savo verslą, manysime, kad renginys pasiekė tikslą. Mums labai svarbu didinti verslumo suvokimą jaunimo, ypač iš regionų, tarpe ir įtikinti jaunuolius, jog „daryti verslą“ – nėra neįmanoma misija kiekvienam jaunuoliui, nesvarbu, kokiame Lietuvos mieste jis gyvena“.

Visi renginiai nemokami, jų vieta apims bemaž visus Lietuvos regionus. Artimiausi renginiai:

  • Radviliškis: Vaižganto gimnazija, Vaižganto g. 29. Kovo 22 d. Renginio pradžia 15 val. 
  • Kėdainiai: Atžalyno gimnazija, Mindaugo g. 18. Balandžio 5 d. Renginio pradžia 15 val.
  • Šalčininkai: Santarvės vidurinė mokykla, Vytauto g. 35. Balandžio 12 d. Renginio pradžia 15 val.

Kiti miestai, kuriuose vyks „Verslas veža“ renginiai: Vilnius, Klaipėda, Šiauliai, Marijampolė, Mažeikiai, Telšiai, Alytus, Visaginas, Šilutė, Ukmergė, Kaunas, Pasvalys, Utena. Jų datos paaiškės artimiausiu metu. 

Radviliškio renginyje susirinkusius dalyvius pasveikins rajono savivaldybės meras Darius Brazys, LR Ūkio Ministerijos Smulkaus ir vidutinio verslo departamento direktorius Mindaugas Danys bei Dovydas Varkulevičius, VšĮ „Versli Lietuva“ Verslumo departamento direktorius. Verslo sėkmės istorijomis dalinsis Linas Adomaitis, vietiniai verslininkai Marius Tumšys (UAB ,,Renginių centras‘‘) bei Mantas Varanauskas (UAB ,,Alremi’’), tapti savo likimo šeimininkais motyvuos Rimvydas Širvinskas (Makalius) bei Linas Laučiūnas (prodiuseris)

Informaciją apie renginių ciklą rasite čia. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis