Sandra anglų filologijos ir integruotos komunikacijos studijas baigė Kaune. Po to trejus metus dirbo viešajame sektoriuje komunikacijos specialiste. Jos vyras – informacijos vadybos specialistas. Abiejų darbas buvo įdomus, dinamiškas, kūrybiškas, tačiau po tam tikro laiko pradedi mąstyti, o kas toliau. Šiuo klausimu sutarė vieningai – norėjo savo nuosavos veiklos. Kadangi abu ambicingi ir nebijantys rizikuoti, taigi apsispręsti nebuvo sudėtinga. Persikraustę po pusės metų įkūrė savo įmonę, kuri specializuojasi sulčių ne iš koncentratų gamyboje.
Vartotojas gali rinktis arba produktus iš koncentrato, kurių nauda kelia abejonių, arba brangias, ekologiškas sultis, kurių įpirkti gali ne kiekvienas.
Sandros šeima Kėdainių rajone jau daugiau nei penkiolika metų augina morkas. Galvodami apie ūkio veiklos diversifikaciją pastebėjo, jog gėrimų rinkoje siūlomas morkų sulčių spektras yra gana siauras. Vartotojas gali rinktis arba produktus iš koncentrato, kurių nauda kelia abejonių, arba brangias, ekologiškas sultis, kurių įpirkti gali ne kiekvienas. Žinodami, jog turi kokybišką ir vartotojų mėgstamą žaliavą, nusprendė rinkai pasiūlyti savo sprendimą – morkų pagrindu daromas sultis „Slow juice”.
„Slow juice” sultys iš kitų rinkoje išsiskiria tuo, jog yra gaminamos spaudžiant vaisius ir daržoves, o ne maišant koncentratą su vandeniu. Be to, patys augindami morkas bei naudodami Lietuvoje užaugintus vaisius, verslininkai gali savo produktą pasiūlyti už konkurencingą kainą.
Kuriant sultis labai daug dėmesio skyrė produkto skoninėms bei maistinėms savybėms. Dabartinis receptas buvo atrinktas iš daugiau nei 10 variantų, kurie buvo sukurti bendradarbiaujant su LAMMC Sodininkystės ir daržininkystės instituto mokslininku prof. Pranu Viškeliu. Investicijos ir bendras darbas atsipirko su kaupu – šių metų pavasarį vykusioje parodoje „Agrobalt 2014“ gaminama produkcija įvertinta prestižiniu diplomu, o birželio mėnesį Londone vykusiame gėrimų gamintojų renginyje „Drinkpreneur Live 2014” pateko į finalą ir sulaukė daug teigiamų atsiliepimų apie prekinę produkto išvaizdą ir ypač jo skonį.
MB „Sulčių fabrikas“ šiuo metu siūlo vienos rūšies morkų ir obuolių sultis, tačiau jau šį rudenį planuoja pristatyti dar du naujus skonius.
MB „Sulčių fabrikas“ šiuo metu siūlo vienos rūšies morkų ir obuolių sultis, tačiau jau šį rudenį planuoja pristatyti dar du naujus skonius. Tikisi, jog padidinus produkcijos asortimentą taps patrauklesni vartotojams bei didiesiems prekybos centrams. Nors pardavimus pradėjo vykdyti tik šių metų pradžioje, mano, jog jiems sekasi puikiai – šiuo metu sulčių „Slow juice” jau galima įsigyti daugiau nei 40 parduotuvių visoje Lietuvoje.
Kuriant mažąją bendriją labai pagelbėjo VšĮ „Versli Lietuva” įsteigti verslo pradžios krepšeliai. Pasinaudojant šia paslauga pradedantys verslininkai daug konsultavosi ir bendradarbiavo su savo konsultantais, kurie ne tik padėjo steigiant bendriją, bet ir konsultavo įvairiais teisiniais bei buhalteriniais klausimais, visas šias paslaugas teikdami nemokamai, o tai labai svarbu pradedant verslą.