Kuriant stiprius lietuviškus prekės ženklus – pagalba iš Didžiosios Britanijos profesionalų

Po itin sėkmingai pasibaigusio VšĮ „Versli Lietuva“ organizuoto „BrandLab” projekto pirmojo etapo – bendrųjų konsultacijų, atėjo laikas žvelgti giliau į savo įmonės silpnąsias ženklodaros sritis, jas stiprinti ir sukurti stiprų prekės ženklą.
Mergina laiko kompiuterį
Dalyviai išmoks, kaip tinkamai sukurti savitą prekės ženklą panaudojant dizainą, komunikaciją, vartotojų elgesį ir daugiafunkcinius įrankius. / Fotolia nuotr.
Temos: 2 Pagalba Prekės

Jau prasidėjo registraciją į antrąjį ženklodaros plėtros projekto „BrandLab“ etapą, kuris suteiks tolimesnes specialiąsias ir praktines žinias apie prekės ženklo kūrimą ir vystymą: kaip susikurti strateginį prekės ženklo planą, pritaikyti įgytas žinias savo įmonėje, suprasti, kaip pozicionuoti savo prekės ženklą, suprasti, kodėl būtina apibrėžti prekės ženklo vertybes, ir kaip jos atspindi potencialių pirkėjų grupę. Konsultacijų metu kiekviena įmonė susikurs prekės ženklo koncepciją ir gaus individualias rekomendacijas iš Didžiosios Britanijos prekių ženklų eksperto dr. Darren Coleman, kurio paslaugomis naudojasi klientai iš Europos, Artimųjų Rytų, Pietryčių Azijos ir Japonijos. Tai tokios žinomos kompanijos kaip Orange (D.Britanija), Sony Corporation, Nikon, Credit Suisse, Toshiba, Toyota, Abbott Laboratories, Dubai Properties Group ir daugybė kitų, pakeitę ar atnaujinę prekės ženklus kartu su dr. D. Coleman sulaukė didelės finansinės grąžos. Dr. D. Coleman specializuojasi ženklodaros strategijoje, vizualinio identiteto kūrime, rinkodaros strategijoje, įtraukiant darbuotojus tinkamai suprasti ir atstovauti, kuriant patrauklų paslaugų ir produktų pristatymą klientams.

Per šį ženklodaros plėtros projekto „BrandLab“ etapą dalyvaujančios įmonės, padedant lektoriui iš Didžiosios Britanijos įgis patirties kuriant prekės ženklo strategiją ir ją pritaikant praktiškai, panaudojant plačią ženklodaros įrankių gamą. Dalyviai gaus unikalių įžvalgų apie tai, kaip efektyviau skirstyti savo klientus ir atitinkamai pozicionuoti savo prekės ženklą, kad jis užimtų išliktų vartotojų mąstysenoje; įmonės supras, kodėl yra itin svarbu prekės ženklo vertybėms atitikti klientų vertybes. Lektorius padės suvokti, kad prekės ženklas gali būti galingas organizacijos įrankis, o žiūrėti į jį tik kaip į logotipą gali būti brangi klaida. Dalyviai taip pat išmoks kaip tinkamai sukurti savitą prekės ženklo potyrį panaudojant dizainą, komunikaciją, vartotojų elgesį ir daugiafunkcinius įrankius bei Įtraukti prekės ženklo veiklos rodiklius į strateginį įmonės planą, taip sukuriant emocinį ryšį su klientais.

Dr.Darren Coleman pastebi, kad dauguma vadovų, kurie imasi prekės ženklo vystymo nekreipia dėmesio į emociją: „Vietoje to, jie visa dėmesį koncentruoja į logo ir kitus dizaino elementus. Tai kritinė klaida. Taip, dizainas yra gundantis, bet pašalinus logo ir kitus grafinius elementus, nieko nelieka. Nebelieka jokio prekės ženklo. Žmonės neperka „Apple“ produkcijos dėl to, kad jiems patinka logotipas. Jie perka „Apple“  dėl tokių emocinių priežasčių kaip sąsaja su panašiai mąstančiais, pareikšti apie jų kūrybiškumą ir pan. Tai priežastys, kurios motyvuoja klientus rinktis vieną ar kitą produktą“

Registracija į antrąjį unikalaus VšĮ „Versli Lietuva“ ženklodaros projekto „BrandLab“ etapą jau prasidėjo ir tęsis iki gegužės 19 d. Jei esate eksportuojanti įmonė, nepraleiskite unikalios progos sustiprinti arba sukurti savo prekės ženklą. Tapkite matomi, nes jei atrodai niekaip, vadinasi esi niekas!

Plačiau apie registraciją, dalyvavimo sąlygas, kainą ir mokymų programą skaitykite čia.

Pirmojo etapo vaizdo įrašus rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų