Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Rimvydas Širvinskas-Makalius: „Žmonės iki šiol kreivai žiūri į jaunus verslininkus“

Būti jaunu verslininku Lietuvoje – labai sunku!“ – atvirauja jaunasis kelionių ekspertas Rimvydas Širvinskas, visuomenei geriau žinomas Makaliaus pseudonimu.
Rimvydas Širvinskas-Makalius
Rimvydas Širvinskas – Makalius / Organizatorių archyvo nuotr.

Keliautojas jau dvejus metus vadovauja savo įkurtai įmonei.

Rimvydui šiuo metu 22-eji. „Visuomenėje egzistuoja keistas nusistatymas prieš jaunus verslininkus – štai,  tėvai  savo vaikus visą gyvenimą mokė, kad vos baigę mokyklą turime bėgti studijuoti aukštąjį mokslą, ir tik po 4 ar daugiau studijų metų įsidarbinti darbovietėje pagal specialybę.

Aš nusprendžiau nieko nelaukti ir verslo imtis vos įstojus į Vilniaus kolegiją studijuoti turizmo ir viešbučių administravimą – buvau įsitikinęs, kad savo gyvenimą siesiu tik su turizmu.“ – prisipažįsta Rimvydas.

Jaunasis verslininkas teigia, kad kuriant įmonę teko susidurti su daugybe nemalonių situacijų, o dėl visko kaltas amžius. Kartą banko darbuotojos pašaipiai nužvelgė jaunuolį, kai šis prisistatė verslo klientu.

„Konsultantė liepė atsistoti į eilės galą ir palaukti, kol visi pensininkai susimokės komunalinius mokesčius – tada galbūt galėsime pažaisti“, – stebisi keliautojas ir teigia, kad dėl tokios nuomonės iš dalies kalta švietimo sistema.

„Manęs mokykloje niekas tikrai nemokė verslumo. Buvo kelios ekonomikos pamokos, tačiau pripažinkime – mokytis, kaip parduoti braškes ir gauti 50 centų pelno verslo kurti neskatina.

Daug naudingiau būtų, jeigu pamokų metu mokytojos bent kartą užsimintų, kad darbo vietas galima ne tik rasti, bet ir sukurti jas pačiam“.

R.Širvinskas prisimena ir tai, kaip įmonės gyvavimo pradžioje daugybė kompanijų norėjo tapti partneriais ar reklamuoti savo paslaugas interneto puslapyje, siūlydami už tai grašius.

Tačiau keliautojas Makalius rankų nenukabina – šiandien švenčiantis dvejų metų sėkmingai veikiančios įmonės gimtadienį, Rimvydas džiaugiasi vis didėjančiu kelionių portalo populiarumu ir yra įsitikinęs – laikai keičiasi, o amžius versle netrukus nieko nebestebins. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos