„Sponge“ vadovas Edgaras Gargažinas: „Viskas prasidėjo nuo didelių norų ir tuščių kišenių“

Dauguma studentų puikiai žino, jog labai sudėtinga mokytis ir kartu dirbti pelningą darbą. Aš buvau ne išimtis: kol mokiausi universitete, vakarais uždarbiaudavau teatro rūbinėje. Atlyginimas buvo tikrai neįspūdingas, vis trūkdavo pinigų, kaip ir kai kuriems kitiems mano draugams studentams. Kartą iš užsienio parduotuvės nusipirkau išmanųjį telefoną, jis kainavo gerokai pigiau, nei tuo metu parduodami Lietuvos parduotuvėse. Parodęs draugams savo pirkinį gavau daugybę užsakymų. Ilgai nelaukęs supratau, jog tai yra puiki galimybė užsidirbti papildomų pinigų.
„Sponge“ vadovas Edgaras Gargažinas
„Sponge“ vadovas Edgaras Gargažinas / „Sponge“ nuotr.

Veiklos pradžioje valdžiau kelias elektronines parduotuves, pardavinėjau įvairias elektronikos prekes (mp3 grotuvus, planšetinius kompiuterius, telefonus ir kt.). Didžiausią dėmesį skirdavau deryboms su užsienio partneriais ir kokybiškų prekių paieškai. Po kurio laiko, atsiradus daugiau konkurentų Lietuvoje, pastebėjau, kad iš pirmo žvilgsnio panašios prekės yra skirtingos kokybės. Kadangi kokybei skyriau didelį dėmesį, nusprendžiau, jog visoms mano prekėms reikia išsiskirti, kad jos nebūtų painiojamos su kitomis prekėmis. Kartą viešint pas draugą Londone į galvą atėjo mintis apie pavadinimą, kuris iki šiol puošia mūsų prekes. Tai buvo žodis „Sponge“, kuris, išvertus iš anglų kalbos, reiškia kempinę. Jis man tiesiog pasirodė labai linksmas ir lengvai įsimenantis.

Po mažų dalykų ateina laikas didesniems. Taip nuo mažmeninės prekybos perėjome prie užsakomosios gamybos ir didmeninės prekybos. 2010 metais buvo įkurta UAB „Sponge“. Atsirado daugiau partnerių, prekės ženklas tapo žinomesnis ir perkamesnis. Šiuo metu įmonė sparčiai plečiasi, didinamas prekių asortimentas. Vienas iš pagrindinių mūsų veiklos principų yra kaina. Jeigu matome, jog galime pasiūlyti rinkai kokybišką produktą už žemesnę nei kitų analogiškų gaminių kainą, tuomet darome viską, kad įgyvendintume tokius projektus. Esame technikos fanatikai, todėl prekiaujame tik tais produktais, kuriuos esame išbandę ir kurie mums paliko įspūdį. Pvz., šiuo metu galime pasigirti, kad mūsų mp3 grotuvas „Sponge Up“ yra pigiausias 4GB mp3 grotuvas Lietuvoje.

Kai pradėjome savo veiklą didmeninėje prekyboje, patyrėme įvairių sunkumų. Norint konkuruoti tokioje rinkoje, vienas svarbiausių kriterijų yra įmonės kapitalas. Taigi būtinai reikėjo susirasti finansavimo šaltinį. Šiuo klausimu mums padėjo „Versli Lietuva“ atstovas Šarūnas Šlimas. Susitikimo metu buvo aptarta, kokie yra galimi kapitalo pritraukimo būdai ir, kuris iš jų tinka mūsų įmonei. Taip pat buvo sudėliotos kitų metų pardavimo strategijos bei tikslai. Atlikome potencialių klientų analizę, aptarėme žmogiškųjų išteklių būtinus pakeitimus. Tai tikrai puiki galimybė išplėsti savo verslą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų