Iš daugiau nei trijų šimtų pageidavusiųjų buvo atrinktos kelios komandas ir gegužės 20 d. pradėjo trečią naujų verslų vystymo sezoną. Visą vasarą trunkančioje „StartupHighway“ programoje dalyvauja pradedantieji verslininkai iš Lietuvos, Škotijos bei Italijos. Kosmopolitiška aplinka – tai unikali patirtis, nes komandos vienos iš kitų mokosi darbo principų bei verslo kultūros. Į biurą atsineštas vakarams būdingas laisvesnis bendravimo stilius, darbo dienai priduoda daugiau spalvų.
Mentorių konsultacijomis bei kita pagalba paremtos programos tikslas – intensyviai išvystyti verslą nuo idėjos iki pirmųjų pajamų ir pasiūlyti tolimesnės plėtros pagalbą. Kad pasiekti užsibrėžtą tikslą, kviečiami įvairių sričių profesionalai. Pavyzdžiui, pradžioje yra svarbios produkto vystymo žinovų konsultacijos, todėl į akceleratorių atvyksta mentoriai iš tokių kompanijų kaip „Wahanda“, „Mano drabužiai“ ar „Microsoft“.
Ne veltui, formuojant mentorių sąrašą, kviečiami kitų akceleratorių, rizikos kapitalo fondų ar konsultuojančių kompanijų įkūrėjai. Šie mentoriai turi pakankamai įžvalgų atsakyti į daugiausia diskusijų keliančius klausimus, apie verslo idėjos potencialą, jos silpnąsias puses ir pasaulines tendencijas, kurios dažnai lemia tai, kur keliauja investuotojų pinigai. Šią vasarą „StartupHighway“ komandas konsultavo Frank M. Saviane – kompanijos „Fast Forwad Advisors“ įkūrėjas, iš kaimyninės Estijos atvykęs „Startup Wise Guys“ atstovas Mike Reiner, taip pat lankėsi ir vienas pirmųjų mentorių John Bradford – akceleratoriaus „TechStars London“ vadovas bei Suomijoje įkurto rizikos kapitalo „Butterfly Ventures“ partneris Juho Risku. Tai tik keletas vardų, kurių dėka startuoliai lengviau įsibėgėja ir daro mažiau klaidų žengdami pirmuosius žingsnius.
Ne mažiau svarbi mentorių grupė – tai IT, „usability“ (liet. k. tinkamumo naudotojams) bei grafinio dizaino specialistai. Tokie galvos skausmai, kaip internetinio puslapio optimizacija paieškos sistemoms, informacijos architektūra, patogumo vertinimas, vartotojų testavimas ar lankytojų srautų analizė yra neišvengiami ir brangiai kainuojantys pradedančiam verslininkui. Todėl antroje akceleravimo programos pusėje kviečiami minėtų sričių specialistai, kurie užveda startuolius „ant kelio“, o su tais, kuriems reikalingos ilgesnės mentorystės sesijos, susitinkama keletą kartų.
Ruduo „StartupHighway“ komandoms bus pilnas iššūkių ir kelionių. Rugsėjo pradžioje laukia finalinis „Demo Day Vilnius“ renginys, kurio metu investuotojų bendruomenei pristatomi per vasarą išvystyti verslai. Renginio pavadinime Vilnius minimas neatsitiktinai, nes sekantis „Demo Day“ renginys vyks Londone, taip pat su investuotojais susitikti startuoliai keliaus ir į Stokholmą, Berlyną bei Istanbulą.
Daugiau informacijos: http://startuphighway.com/ , https://www.facebook.com/StartupHighway?ref=hl