Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„StartupHighway“ pradedančiųjų verslininkų akceleratorius įgauna pagreitį

Tiems, kurie turi tvirtą savo verslo idėją, mėgsta diskutuoti ir tie, kurie nori gauti kuo daugiau žinių, tiki savo verslo ateities vizijomis, akceleratorius „StartupHighway“, pasirodytų tikrai intriguojančia patirtimi.
„StartupHighway“
„StartupHighway“ / „StartupHighway“ nuotr.

Prieš tris savaites prasidėjusi pradedančiųjų verslininkų akceleravimo programa primena tikrą skruzdėlyną. Ryte, vos po devintos valandos, užsukus į biurą, kuriame vyksta mokymai, galima pamatyti daug švytinčių ir rimtam darbui nusiteikusių veidų. Tiesa, visą dieną, dažniausiai iki 20 valandos, vykstantis darbas išvargina net ir pačius išvermingiausius. Komandos, kurios čia ateina, turi aiškią viziją ir labai didelį užsispyrimą. Jie nori daug dirbti ir kuo daugiau sužinoti. Vykstantys mokymai labai kryptingai juda ir kiekvieną dieną jauniesiems verslininkams suteikia vis daugiau žinių, o kartu su jomis ir pasitikėjimo savo jėgomis bei idėjos tvirtumu.

Susitikimai su mentoriais

Kasdien akceleratoriuje apsilanko mentoriai, kurie dalinasi savo patirtimi įvairiausiose srityse – rinkodara, reklama, IT sprendimai, investicijų pritraukimo būdai bei teisiniai klausimai. Programos dalyviai konsultuojasi su tokiais verslininkais kaip Dariumi Matuliausku („Wahanda“ kompanijos produktų vadovas), Daniel Ray ( „S2“ investicinio fondo narys), Chris Robbins („Bitė“ valdybos narys), Jon Bradford („Springboard“ bendraįkūrėjas) ir eile kitų profesionalų. Su atvykusiais mentoriais startupai stengiasi pabendrauti kuo daugiau, todėl kiekvienas mentorius visos programos metu apsilanko ne vieną kartą, kadangi vienos dienos neužtektų. Kiekviena komanda sėdi ir klausosi, tariasi bei diskutuoja su mentoriumi, kuris tuo metu prisėda prie jų. Į šias mentorystės sesijas patys mentoriai pasirodo užsidegę, jiems džiugu, kad turi galimybę pasidalinti savo patirtimi ir idėjomis, prisiminti savo darbų pradžią. Be to, tokių susitikimų metu ir  jie turi gerą progą sužinoti apie tai, kokie IT/ mobiliųjų technologijų verslai yra populiarūs ir kokios yra rinkos tendencijos.

Skirtingi komandų tikslai

Skruzdėlyno apibūdinimas akceleratoriui pasirinktas neatsitiktinai, nes komandos, kurios įsikūrusios prie atskirų stalų yra skirtingos – kiekviena jų į akceleratorių atsinešė labai įvairias vizijas ir idėjas. Pokalbiai skiriasi ne tik todėl, kad bendraujama su  įvairią kvalifikaciją turinčiais mentoriais, bet ir todėl, kad kiekviena komanda turi savo verslo idėją. Pateikdami ją menoriui jaunieji verslininkai stengiasi viską daryti kuo tikslingiau ir išsamiau, kad ta idėja būtų suprasta ir mentoriai galėtų kuo daugiau padėti.

Skirtinga patirtis naudinga visiems

Visų komandų nariai atsineša skirtingas profesines patirtis. Žvelgiant iš šios perspektyvos, galima matyti, kad kiekviena komanda yra unikali savo stipriosiomis ir silpnosiomis savybėmis. Akceleratoriaus metu vyksta workshopai marketingo ar IT temomis, kurių metu komandos konsultuoja viena kitą bei dalinasi savo patirtimi. Tokiu būdu siekiama sukurti startupų „šeimą“, kurios nariai vieni kitus žinotų ir norėtų vienas kitam padėti. Nepaisant to, kad visų verslo idėjos skirtingos, pradinėje stadijoje, verslo vystymo principai yra panašūs, todėl yra apie ką visiems pasikalbėti ir padiskutuoti.

Trumpai tariant, tokios darbo sąlygos, ramiai ir savo uždarame kabinete pripratusiam dirbti žmogui, gali pasirodyti tikrai labai nepatikimos ir abejotinos, bet išgirdus kokiomis rimtomis ir svarbiomis temomis čia diskutuojama, nekyla jokių abejonių dėl to, kokia svarbi mentorystės programa čia  vyksta ir kokie užsispyrę verslininkai čia auginami.

Daugiau apie  „StartupHighway“ rasite „Facebook“ paskyroje arba startuphighway.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs