Lietuvą bendrame nacionaliniame stende atstovaus ir 2015-ųjų vasaros kolekcijas pristatys lietuviški prekių ženklai: „siLversands“, „big _pa_t_shirts”, „PANDO“, „Mother Eleganza“, „Daili“ ir „Labadiena“.
Dėl tarptautinio pripažinimo, paroda tapo unikalia ir ypatingai populiaria susitikimų vieta tarp aprangos pramonės didmeninių pirkėjų, pardavėjų bei šio sektoriaus spaudos atstovų. Pasak Gintarės Jurašytės-Šukienės, „siLversands“ kūrėjos, ši paroda patraukli mados sektoriaus atstovams iš viso pasaulio.
„Konkurencija pasaulio mastu yra nesuvokiama, tačiau Lietuvos dizaineriai kuria patrauklius ir kokybiškus produktus, kurie atranda savo vietą globalioje rinkoje,“ – teigia G. Jurašytė-Šukienė.
„Konkurencija pasaulio mastu yra nesuvokiama, tačiau Lietuvos dizaineriai kuria patrauklius ir kokybiškus produktus, kurie atranda savo vietą globalioje rinkoje, tik juos reikia tinkamai pristatyti specializuotose parodose. Mes pirmiausia ir vykstame ieškoti kontaktų su užsienio užsakovais,“ – teigia G. Jurašytė-Šukienė.
Parodos rengėjai taiko griežtus dalyvių atrankos kriterijus – pristatomi prekiniai ženklai turi būti inovatyvūs, jų koncepcijos bei filosofijos nuosekliai turi atsispindėti tiek įmonės pristatyme, tiek stendo dekoracijose parodoje. Ir kaip rodo patirtis, Lietuvos prekės ženklams dalyvaujant savarankiškai niekaip nepavykdavo įveikti atrankos komisijos barjerų.
„Siekiant, kad Lietuvos įmonės turėtų kiek įmanoma daugiau šansų dalyvauti parodoje, stengėmės, kad kiekvienas prekės ženklas derėtų šalia vienas kito, sukurdami vieningą harmoniją tarp jų. Kvietėme įmones, kurios kuria gatvės stiliaus prekinius ženklus ir gali užtikrinti tiekimo potencialiems klientams galimybes“, – sėkmės garantą įvardina „Versli Lietuva“ Eksporto departamento direktorė Jurgita Butkevičienė.
Lietuvos atstovai nusiteikę entuziastingai ir vyksta į parodą su dideliais lūkesčiais. Parodoje galimybių ieškos pakankamai jaunos dizainerių komandos.
„Esame ganėtinai jaunas, tačiau greitai populiarėjantis drabužių prekės ženklas. Dalyvavimas bene rimčiausioje Europos drabužių parodoje „Bread & Butter Berlin“ neabejotinai atveria galimybes įsilieti į tarptautinį mados verslo pasaulį. Esame pasirengę ir pristatysime tikrai ne ką prastesnę nei ilgamečių parodos dalyvių, kolekciją. Tikimės užmegzti ne vieną kontaktą tiek su tarptautiniais prekybos tinklais, tiek su pavieniais prekybos taškais,“ – planus dėsto „PANDO“ įkūrėjas Marius Bieliauskas.
Bendras dalyvavimo biudžetas 156000 Lt, dalį išlaidų (51000 Lt) padengė dalyviai. „Versli Lietuva“ padengė 45 kv. m. stendo nuomos išlaidas ir padėjo pasirengti teikiant konsultacijas.