„Mūsų produkcija „Uoga uoga“ yra išskirtinė tuo, kad gaminama šviežiai, nedideliais kiekiais ir dažnai, kad būtų galima klientui pateikti kuo šviežesnę produkciją. Ji natūrali, mes nenaudojame jokių agresyvių, sintetinių priedų ir konservantų; kartu mūsų kosmetika yra paprasta, bet, kaip mes tuo įsitikinome, labai efektyvi“, - pasakoja Jovita, viena iš verslo įkūrėjų.
Jovita kartu su Lena pirmą savo kosmetikos internetinę parduotuvę atidarė prieš 4 metus, tuo metu prekiavo šešiolika „Uoga uoga“ linijos produktų. Šiandien bendrovė išsiplėtė iki 32 darbuotojų, užsiimančių tyrimais, gamyba, prekyba ir vadyba.
„Šiandien atnaujintoje laboratorijoje pagaminame 100 skirtingų kosmetikos ir kūno priežiūros produktų. Turime 5 parduotuves Lietuvoje ir 16 stendų prekybos centruose „Rimi“ , ir per mėnesį pagaminame bei parduodame apie 4-5 tūkstančius produktų“, - verslo apimtis nurodo Jovita.
Labiausiai žavi merginų požiūris į plėtojant verslą kylančias problemas. „Sunkiausia, galbūt, buvo pati pradžia, kai mes susidūrėme su tokiom institucijomis, su kuriom iki tol neturėjome nieko bendro: higienos tarnybos, kalbos komisija. Bet mes į tai pasižiūrėjome ne kaip į problemas, ne į sunkumus, o kaip į dar vieną galimybę kažko naujo išmokti“, - pasakoja Jovita.
„Uoga uoga“ merginos neketina lėtinti tempo ir noriai dalinasi savo planais.
„Planų mes turime daug. Tai ir asortimento plėtimas, ką mes darome nuolat, bet mūsų klientai pageidauja vis naujų produktų; planuojame sertifikuoti savo produkciją, ko irgi Lietuvoje niekas nedarė iki šiol ir, taip pat, planas būtų pagaliau pradėti eksportuoti daugiau produkcijos į kitas šalis“, - numato viena iš „Uoga uoga“ įkūrėjų.
Atsisveikindama Jovita stabteli ir dar priduria, kaip ir dauguma kitų mūsų kalbintų jaunų verslininkų, linkinti pradedantiems kelionę nuosavo verslo pasaulyje optimistiškai žvelgti į visus sunkumus, nes viskas yra įmanoma ir tai, iš tikrųjų, nėra sunkumai, o naujos galimybės.