Mūsų įmonė nedidelė, todėl, norėdami išlikti konkurencingi ir pelnyti klientų pasitikėjimą, privalome būti labai greiti, kūrybiški ir siūlyti tik geriausios kokybės paslaugas. Greitis ir sutaupytas laikas mums labai svarbu, nes pagrindinį dėmesį ir visus resursus skiriame klientui. Todėl labai džiaugiamės ir vertiname partnerius, kurių pagalba galime siekti savo tikslų. Verslui, ypač smulkiam, ypač svarbu gauti kokybiškas paslaugas iš viešojo sektoriaus, institucijų, kurių veikla nukreipta į verslumo skatinimą.
Vienas iš tokių partnerių ir pagalbininkų yra VšĮ „Versli Lietuva“, kuri maloniai nustebino paslaugų gausa, įvairove ir aktualumu verslo klientui. Šį pavasarį, pasitelkę elektroninį įrankį – „Pranešimų dėžutę“, – gavome leidimą sezoninei prekybai alkoholiu viešoje vietoje. Tai padarėme neišėję iš biuro, tereikėjo nuskenuoti reikalingus dokumentus, uždėti elektroninį parašą ir išsiųsti pasinaudojant „Pranešimų dėžute“ įstaigos tinklalapyje.
Šis įrankis labai patogus ir pažangus, nes leidžia taupyti kliento išteklius, kurių svarbiausias yra laikas, taip pat sudaro galimybę stebėti „dokumentų kelią“ savivaldybės kabinetais. Tai leido mums išvengti nereikalingų skambučių ir vaikščiojimų į savivaldybę. Taip pat svarbu, kad VšĮ „Versli Lietuva“ savo tinklalapyje kaupia visus aktualius teisės aktus, ir jie pateikti įvertinant verslo pobūdį ir pan. Tai vėlgi taupo mūsų laiką „klaidžiojant po įstatymų mišką“.
Vertindami kokybę ir keldami aukštus standartus sau, to paties tikimės ir iš kitų paslaugų tiekėjų. Todėl kiekvienas teigiamas pavyzdys, ar tai būtų verslo, ar valstybinės įstaigos rezultatas, motyvuoja ir prisideda prie geresnių rezultatų.