Geriausia reklama – iš lūpų į lūpas

Principo, kad geriausia reklama – iš lūpų į lūpas, laikosi „Vilniaus automobilių namus“ valdančios bendrovės „Ekoplanas“ vadovas Sigitas Jurgaitis, vystydamas pakankamai naujo automobilių serviso veiklą.
„Vilniaus automobilių namai“
„Vilniaus automobilių namai“ / V.Žilinsko nuotr.

Pasinaudoję įvairiomis UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGOS) administruojamų finansų priemonių galimybėmis įmonėms, verslininkai planuoja, kad šis servisas laikui bėgant išaugs į didelį tinklą, kuriame po vienu stogu bus galima gauti visas paslaugas. 

Viskas iš vienų rankų

Pusmetį veikiančio automobilių serviso vadovas S.Jurgaitis šioje srityje – ne naujokas. Jam teko darbuotis ne viename automobilių servise, ten sukaupė nemažą patirtį, todėl pradėdamas savo verslą, turėjo idėjų, kaip pranokti daugybę konkurentų.

„Atrodo, kad servisų yra, tačiau dauguma jų – nedideli, turintys po 5-6 keltuvus ir atliekantys ne visus remonto darbus. „Vilniaus automobilių namuose“ yra 12 keltuvų, čia klientų laukia 20 profesionalių darbuotojų. Jie gali atlikti arba suorganizuoti bet kokius su automobilio priežiūra susijusius darbus“, – pasakoja „Ekoplanas“ direktorius. 

„Vilniaus automobilių namai“ teikia visas paslaugas – nuo pakabos, stabdžių, amortizatorių patikros bei remonto, variklio diagnostikos ir remonto, elektrinės dalies remonto iki kėbulo remonto bei dažymo. Į darbams reikalingą įrangą buvo investuota nemažai, tačiau įmonės vadovas įsitikinęs, kad tokios investicijos yra naudingos, nors ir neatsiperka greitai.

„Galime pasiūlyti visas paslaugas, kokių tik klientas nori. Jūsų pageidavimu galime ir ant variklio dangčio nupiešti gėlytes ar padaryti kitokį grafikos piešinį“, – šypsosi S. Jurgaitis.

Sunkiausia – rasti gerus darbuotojus

Visas paslaugas iš vienų rankų galintis pasiūlyti servisas jau praėjus pusei metų gali pasidžiaugti – darbo krūviai nemaži, automobilių keltuvai be darbo nestovi. Nors įmonės klientai yra tiek įmonės, tiek fiziniai asmenys, vadovas mano, kad geriausias būdas pritraukti klientus yra dirbti labai gerai ir nebrangiai, kad vieną kartą automobilį taisęs žmogus ne tik atvažiuotų dar kartą, bet ir rekomenduotų savo draugams bei pažįstamiems.

Paklaustas, kas sunkiausia verslo pradžioje, S.Jurgaitis kalba ne apie paskolas ar investicijų užtikrinimą, o apie darbuotojų paiešką.

„Sunkiausia rasti profesionalius darbuotojus, kurie išmanytų savo darbą“, – sako jis.

Nors dideliam servisui atidaryti verslininkams prireikė nemažai lėšų, tačiau „Ekoplano“ vadovas nesiskundžia – bendradarbiaujant su banku ir INVEGA tai nebuvo sudėtinga.

„Patys viską planavome, rašėme verslo planą. Pirmiausia kreipėmės į banką, paskui – į INVEGĄ. Mūsų prašymai buvo patenkinti, nes kurdami verslą orientavomės ne į prabangą, o į veiklą“, – sako S. Jurgaitis. 

Paėmę lengvatinę paskolą iš Atviro kreditų fondo bei gavę INVEGOS garantiją, „Vilniaus automobilių namai“ vysto savo veiklą ir planuoja plėtrą.

„Apie INVEGOS veiklą žinojome iš pažįstamų patirties, todėl drąsiai pasinaudojome verslui taikomomis galimybėmis“, – sako S. Jurgaitis. 

Parengta bendradarbiaujant su UAB „Investicijų ir verslo garantijos“

Rubrikoje „Verslo vinis“ rasite 10 drąsių ir sėkmingų verslo idėjų, kuriomis didžiuojasi jų autoriai ir visi padėję šiems verslams išvysti dienos šviesą bei sėkmingai augti.

Projekto „Verslo vinis“ iniciatorė INVEGA ir jos atstovas Martynas kviečia susipažinti su verslo finansavimo galimybėmis Lietuvoje ir išdrįsti pradėti bei plėsti savo verslus. Rubrikoje pateikiama informacija apie INVEGOS administruojamas priemones, kurios finansuojamos ES struktūrinių fondų lėšomis.

 

invega

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis