„Impuls“ vadovas Vidmantas Šiugždinis: „Raumenų kalno įvaizdis – jau pasenęs“

Turbūt nemažai lietuvių kasdien ilgas valandas praleidžia dirbdami kompiuteriu ar vairuodami. Kas yra bendra tarp šių dviejų veiklų? Sėdėjimas! Kėdė žudikė kasdien grasina atimti dailią figūrą, gerą sveikatą ir sukelti nugaros skausmų. Sporto klubų tinklo „Impuls“ direktorius Vidmantas Šiugždinis laikosi nuomonės, kad sportas yra įrankis kėdei žudikei nugalėti. Jis džiaugiasi dabartiniu savo darbu – juk vadovauti sporto klubams, kur rūpinamasi sveikata, daug prasmingiau nei, pavyzdžiui, dirbti cigarečių fabriko direktoriumi.
V.Šiugždinis
V.Šiugždinis

Vadovas – ne karalius ant aukso kalno

Jau metai ir aštuoni mėnesiai, kai V.Šiugždinis dirba „Impuls“ direktoriumi. Kas pasikeitė pašnekovui perėmus sporto klubų tinklą į savo rankas? Jis sakė nutaręs daugiau dėmesio skirti personalui. Iki tol darbuotojų motyvacija buvo maža, jie neturėjo aiškios veiklos krypties. Keletą metų nebuvo organizuojami jokie mokymai.

„Darbuotojai pradėjo našiau dirbti, noriau įsitraukė į veiklą pamatę, kad įmonė jais rūpinasi, į juos investuoja. Taip pat buvo svarbu parodyti, kad vadovas yra visuomet prieinamas, o ne karalius, sėdintis ant aukso kalno. Dabar pastebiu didesnį darbuotojų pasitikėjimą savimi ir įmone, ypač vadovų lygmenyje, o tai duoda rezultatų. Jie pradeda didžiuotis savo veikla, o didžiuotis tikrai yra kuo – juk „Impuls“ rūpinamasi žmonių sveikata“, - kalbėjo V.Šiugždinis.

Dar vienas pašnekovo išsikeltas tikslas – sumažinti darbuotojų kaitą. Anot jo, situacija gerėja – darbo sąlygos tampa palankesnės, kyla atlyginimai, žmonės vertina gaunamą patirtį ir žinias, gerėja įmonės vidinė komunikacija, tačiau vis dar didelė konsultantų kaita. Šias pareigas Lietuvoje dažniausiai užima jauni žmonės. O jaunuoliai nori kilti karjeros laiptais ir laukia naujų iššūkių. Todėl konsultanto darbą, kuris neretai būna pirmas, jie laiko tarpine stotele.

Sporto apranga – visada po ranka

Atrodo, kad ne tik V.Šiugždinis pakeitė įmonę, bet ir įmonė pakeitė jį: pašnekovas teigė pradėjęs reguliariai sportuoti tik įsidarbinęs čia. Jis su malonu prisimena pirmą treniruotę sporto klube „Impuls“:

„Pirmas užsiėmimas, į kurį nuėjau pradėjęs vadovauti „Impuls“, buvo grupinė dviračių treniruotė. Pasirinkau treniruotę dėl to, kad ji man atrodė labiausiai pažįstama – juk dviračiu važiuoti moka visi. Treniruotė buvo puiki: prakaitas varvėjo, bet nuotaika buvo pakylėta – labai padėjo puiki muzika ir trenerio motyvacija. Išbandęs ir kitus užsiėmimus, supratau, kad man bendrose treniruotėse sportuoti smagiau nei treniruoklių salėje, o per trumpą laiką galima pasiekti gerų rezultatų“.

V.Šiugždinis
V.Šiugždinis

Pašnekovas teigė anksčiau išbandęs ne vieną sporto šaką, tačiau nė vienos jų nepraktikavo pastoviai. Dabar V.Šiugždinis sportuoja bent du kartus per savaitę, o „Impuls“ atsiradus naujų užsiėmimų, mielai juos išbando. Keliaudamas užsienyje, V.Šiugždinis visada kartu su savimi pasiima sporto aprangą – juk gali pasitaikyti proga pasportuoti, o pažiūrėti, ką siūlo kiti sveikatingumo klubai – įdomu ir naudinga.

Nuo pramogų arenos iki sporto klubo

Sveikatingumo klubų tinklas „Impuls“ – didžiausias Lietuvoje, mat dabar didžiuosiuose šalies miestuose veikia devyni šio tinklo sporto klubai, o 2014-iasiais dešimtasis bus atidarytas Klaipėdoje. Dar prieš perimdamas „Impuls“ vadovo kėdę, V.Šiugždinis jau dirbo su stambiais projektais. Įsidarbinęs „SEVENentertainment“ įmonių grupėje, jis užėmė „Siemens“ arenos projekto rinkodaros ir pardavimo vadovo pareigas.

Sveikatingumo klubų tinklas „Impuls“ – didžiausias Lietuvoje, mat dabar didžiuosiuose šalies miestuose veikia devyni šio tinklo sporto klubai, o 2014-iasiais dešimtasis bus atidarytas Klaipėdoje.

„Kai Vakaruose pramogų arenos jau buvo populiarios, Lietuvoje tik pradėta projektuoti pirmąsias. Įgijau labai įdomios ir naudingos patirties, nes šis projektas buvo naujas. Vienas didžiausių iššūkių – arenos vardo teisių pardavimas. Didelės įmonės turi pasitikėti verslo modelio sėkme, prisiimti ilgalaikius finansinius ir rinkodaros įsipareigojimus, tikėti arenos savininkais ir jų reputacija tam, kad nebijotų susieti savo vardų su arenomis. Mums pavyko sudaryti sutartį su tarptautine įmone „Siemens“. Ne visoms arenoms tai pasiseka – kai kurios lieka be pavadinimų“, - pasakojo „Impuls“ vadovas.

Vardo teisių pardavimo tema V.Šiugždiniui nebuvo nauja – jis ją gliaudė savo magistro darbe, studijuodamas Tarptautinę prekybą VU Tarptautinio verslo mokykloje. Prieš pradėdamas studijuoti, jis dirbo reklamos agentūroje, o studijų nutarė imtis pajutęs, kad tolesniam tobulėjimui reikia papildomų žinių.

„Lietuvoje žmonės skuba: magistro studijų imasi per daug nesvarstydami, vos pabaigę bakalauro studijas. Man labai pasisekė, kad į magistro studijų programą, kurią pasirinkau, susirinko labai įdomi žmonių kompanija: jie buvo įvairaus amžiaus ir įvairių sričių specialistai, jau supratę, ko nori iš gyvenimo. Tokie žmonės į mokslus įdeda daugiau pastangų ir skatina pasitempti jaunesnius kolegas, kuriems dar norisi kiek pažioplinėti. Mano ir buvusių grupės draugų santykiai ir dabar tebėra puikūs“, - teigė pašnekovas.

Sportas – mados reikalas?

Atrodo, sporto virusas po truputį apima lietuvius: jie bėgioja šaligatviais, suka ratus stadionuose, lankosi sporto klubuose. Gal sportuoti tampa madinga? Pašnekovas pastebėjo, kad jei sportas – mada, tai ji labai gera, tačiau Vakarų Europos šalyse sportuojančių yra gerokai daugiau:

„Savaitgaliais Vilniaus Vingio parke galima išvysti minią bėgiojančių žmonių. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad Lietuvoje sportuojančių – daugybė. Tačiau Vilniuje vietų mankštinimuisi – sąlyginai mažai, o jose susispiečia daug sportuoti nusiteikusių gyventojų. Iš tiesų sportas ne visiems yra savaime suprantamas, natūralus dalykas. Statistika rodo, kad Vakarų Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose kol kas sportuoja žymiai didesnė gyventojų dalis nei Lietuvoje“, – sakė pašnekovas.

Laikui bėgant, sportas turėtų tapti kiekvienam įprasta veikla. V.Šiugždinis pastebėjo, jog ir kredito kortelės anksčiau daugeliui atrodė neįprastos, o dabar jau matome, kad jos vis dažniau pakeičia grynuosius pinigus. Pamažu keičiasi ir tai, kaip žmonės sportuoja. Dar visai neseniai sporto klubuose buvo populiaru tik kilnoti svarmenis ir auginti raumenis. Dabar lietuviai jau ne taip nori būti raumenų kalnais, jie dažniau renkasi pratimus, didinančius jų vikrumą, jėgą, gerinančius sveikatą ir koordinaciją.

„Jei nori būti sveikas – turi sportuoti ir gyventi aktyviai. Tai ne tik naudinga sveikatai, bet ir linksma, įdomu! Sporto pasaulyje nuolatos atsiranda naujovių. Jas atsirinkdami galvojame apie gerą mūsų klientų nuotaiką ir jų pageidavimus palaikyti gerą formą, stiprinti sveikatą ir, žinoma, nebebijoti kėdės žudikės“, - šypsojosi V.Šiugždinis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis