Žiūrovai pasiruošimą Europos vyrų krepšinio čempionatui matys krepšininko akimis

Artėja 2009-ųjų Europos vyrų krepšinio čempionatas. Kol Lietuva sekė karščiausius įvykius domėjosi, kas ir kaip žais už šalies rinktinę, TV3 komanda po truputį stebėjo krepšininkus savo akimis.
Foto naujienai: Žiūrovai pasiruošimą Europos vyrų krepšinio čempionatui matys krepšininko akimis
TV3 nuotr. / zmones24.lt

Artėja 2009-ųjų Europos vyrų krepšinio čempionatas. Kol Lietuva sekė karščiausius įvykius domėjosi, kas ir kaip žais už šalies rinktinę, TV3 komanda po truputį stebėjo krepšininkus savo akimis.

Jau kitą savaitę prasidėsiančios draugiškos prieščempionato varžybos privertė žaidėjus susikaupti, tačiau įvaizdinių krepšiniui skirtų klipų filmavimas, skirtas žiūrovams, - leido atsipalaiduoti ir būti savimi.

„Šiemet mes pasirinkome kitokią krepšinį pristatančių klipų koncepciją. TV3 žiūrovai turi unikalią galimybę matyti sportininkų dienotvarkę jų pačių akimis", - sako klipo kūrimui vadovaujantis Andrius Rimkūnas-Bruno.

Maža kamera ant galvos buvo pritvirtinta ne kam kitam, o Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės spaudos atstovui Linui Kunigėliui.

„Ta mažutė kamera pasirodė įdomi ne tik man, bet ir rinktinės žaidėjams bei treneriams - visi ją apžiūrinėjo, klausinėjo kas kaip veikia, kiek kainuoja ir panašiai. Iškart gavau „Robocopo" pravardę ir pradėjom filmavimą. Jį sudarė dvi dalys - rytinės treniruotės - Palangoje, Botanikos sode, ir vakarinės - Klaipėdoje, krepšinio salėje. Rytinei treniruotei vadovavo fizinio parengimo treneris Virginijus Mikalauskas, o tai reiškia, kad treniruotė nebuvo sunki. Ji buvo labai sunki. Aišku, tik krepšininkams - aš tikrai nesiruošiau kankintis daugiau, nei reikalavo scenarijus", - įspūdžiais iš TV3 krepšinio čempionatui skirto klipo filmavimo dalijasi Linas.

Sportininkų dienotvarkę krepšinio mėgėjai pamatys jau visai netrukus. Kartu su Lietuvos vyrų krepšinio rinktine žiūrovai pajaus kokios ištvermės ir pasirengimo reikalauja vienos atsakingiausių varžybų, į kurias sudeda viltis milijonai oranžinio kamuolio gerbėjų.

„Tikiuosi, žiūrovams patiks. Man pačiam šis nuotykis patiko. Krepšininkams, manau, irgi. Jiems ypač patiko, kad viskas vyko labai greitai, nieko panašaus į sudėtingus reklaminių klipų filmavimus, trunkančius daug valandų, iš kurių daugiausiai laiko užtrunka šviesų reguliavimas ir kamerų perstumdymas. Jie buvo labai maloniai nustebinti, kai padarydavom vieną dublį, ir režisierius sakydavo „puiku", - šypsosi L. Kunigėlis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos