65 tūkst. eurų Estijos atstovei kainavusi eurovizinė suknelė nukopijuota nuo Jennifer Lopez?

Viena „Eurovizijos“ lyderių tapusi Estijos atstovė, operos solistė Elina Nečajeva visų žiūrovų dėmesį atkreipė ne tik dėl savo vokalo galimybių, bet ir išskirtinės suknelės. Tiesa, užsienio žiniasklaida pastebėjo, kad jos apranga nėra jau tokia originali – Jennifer Lopez yra anksčiau apsivilkusi labai panašią suknelę.
Jennifer Lopez, Elina Nechayeva
Jennifer Lopez, Elina Nečajeva / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Antradienį pirmajame pusfinalyje dainavusi Elina Nečajeva iškovojo galimybę pasirodyti ir finale. Jau kurį laiką ji buvo įsitvirtinusi tarp konkurso favoritų, jai buvo pranašaujamos pirmosios vietos. Šiuo metu, pagal lažybininkus, ji nukrito į septintąją.

Tačiau apie Estijos atstovę buvo dar kalbama iki konkurso. Ji visų „Eurovizijos“ fanų dėmesį atkreipė dėl savo pasirodymo suknelės, dėl kurios buvo kilusių nesklandumų.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Estijos atstovė Elina Nečajeva
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Estijos atstovė Elina Nečajeva

Nacionalinėje atrankoje sopranas nugalėjo su pasirodymu, kurio metu ant specialiai pasiūtos suknelės buvo rodomos projekcijos. Iš pradžių buvo nežinoma, ar ir didžiajame konkurse ji pasirodys su šia suknele, mat tai kainuoja 65 tūkst. eurų. Estijos nacionalinis transliuotojas tokios sumos neturėjo. Galiausiai pinigus pavyko surinkti iš privačių rėmėjų ir ji Portugalijoje taip pat pakartojo savo numerį.

Visgi 25-erių atlikėjos suknelė nėra originali jos komandos idėja. Užsienio žiniasklaida atkreipė dėmesį, jog itin panašią suknelę dar prieš trejus metus vilkėjo dainuodama savo dainą „Feel the light“ vilkėjo Jennifer Lopez.

Estijos atstovės pasirodymas:

VIDEO: Elina Nechayeva - La Forza - Estonia - LIVE - First Semi-Final - Eurovision 2018

Jennifer Lopez pasirodymas:

VIDEO: Jennifer Lopez: "Feel the Light" ( Amaizing Show )

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis