Agnė Buškevičiūtė pristato eurovizinę dainą „Puppeteer“ – „Reikėjo perlipti per savo baimes“

Atlikėja ir muzikos kūrėja Agnė Buškevičiūtė klausytojams pristato naujausią savo eurovizinį singlą „Puppeteer“ (liet. „Lėlininkas“) ir dainos vizualą. Kaip pati atlikėja sako: daina pasakoja istoriją apie meilę, kuri sukuria priklausomybę kitam žmogui ir tu leidiesi būti jo valdomu. Atlikėjos manymu, lėlininko ir lėlės santykis yra gražus būdas pažvelgti į tokį santykį, kai įsimylime ne tą žmogų.
Agnė Buškevičiūtė
Agnė Buškevičiūtė / Deimantės Rudžinskaitės nuotr.

Dainos kūrybinis procesas ir dalyvavimas Eurovizijoje antrą kartą

„Šiemet į Eurovizijos atranką ateinu ne su savo parašyta daina. Per vieną iš dainų rašymo sesijų Norvegijoje, vienas iš dainos kūrėjų pasiūlė man šią dainą. Tik išgirdus pirminę dainos versiją iš karto ją labai stipriai pajutau, bet tuo pačiu ir nustebau, kad tokią dainą siūlo būtent man. Kūrinys buvo parašytas kitokiai atlikimo manierai nei, kad tuo metu dainavau aš, todėl suabejojau ar sugebėsiu dainą atlikti taip kaip reikia. Taip pat reikėjo gauti kitų dainos kūrėjų leidimą, todėl turėjau labai gerai pasiruošti įrašams, kad būtų priimtas galutinis sprendimas.“

Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Buškevičiūtė
Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Buškevičiūtė

„Pasiruošimas įrašams buvo intensyvus, su savais iššūkiais, ieškojimais ir pan. Reikėjo perlipti ir per tam tikras savo baimes. Juokauju, kad su šia daina pasiekiau asmeninį įrašinėjimo rekordą – net 10 valandų stovėjau prie mikrofono! Nežinau kaip sugebėjau tokią įrašų sesiją atlaikyti, bet kai labai nori – viską gali!“ – apie kūrybinį procesą pasakoja atlikėja.

„Eurovizijoje būsiu antrą kartą. Pradžioje nebuvau užtikrinta ar šiemet bandysiu dalyvauti. Sakiau, kad viskas priklauso nuo dainos ir tuomet daina netikėtai atėjo į mano gyvenimą. Tikiu, kad ji pasirinko mane ir parodė labai aiškią kryptį. Praeitais metais dalyvavau pirmą kartą ir būsiu atvira – nepavyko išvengti naujoko klaidų. Nebuvau labai laiminga dėl pasirodymo, nes nepavyko įgyvendinti visko taip kaip norėjosi. Nepaisant to, Eurovizija buvo nuostabi patirtis ir labai gera mokykla. Daug išmokau, pasidariau namų darbus ir šiemet ateinu visai kitaip nusiteikusi. Visas pasiruošimas pasirodymui vyksta labai intensyviai. Daug dirbame, ieškome būdų kaip geriau perteikti dainos istoriją scenoje. Esu taip stipriai į tai pasinėrusi, kad kartais nebelieka energijos niekam kitam. Vertinu šį gyvenimo periodą ir bandau kuo daugiau iš jo pasisemti. Esu dėkinga už suteiktą galimybę vėl lipti ant Eurovizijos scenos.“ – pasakoja dainininkė.

Dainos žinutė ir vizualas

„Daina pasakoja istoriją apie meilę kuri sukuria priklausomybę kitam žmogui ir tu leidiesi būti jo valdomu. Kaip ir supranti, kad kažkas negerai su tokiais santykiais, bet vis tiek nori į juos eiti. Apsimeti, kad nematai, negirdi įspėjimų ir būni tuose santykiuose, nes negali kontroliuoti savo širdies, esi pasiruošęs padaryti bet ką dėl to žmogaus. Lėlininkas šiame kontekste yra kaip metafora ar alegorija parodanti tokią manipuliuojančią ir priklausomybę keliančią meilę. Manau, kad lėlininko ir lėlės santykis yra gražus būdas pažvelgti į tokį santykį, kai įsimylime ne tą žmogų.“ – pasakoja dainininkė.

Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Buškevičiūtė
Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Buškevičiūtė

„Viliuosi klausytojams patiks šis kūrinys ir jie išgirs bei įsitrauks į jo istorija. Būtent dėl šios priežasties pasirinkau šiai dainai ne muzikinį klipą, o „lyric video“ su minimalia animacija tam, kad būtų daugiau dėmesio sukoncentruota į pačią istoriją ir dainos tekstą. Be galo dėkoju grafikos dizainerei Ivetai Sendžikaitei už šį vizualą. Ji padėjo visus kūrybinius norus išpildyti su kaupu ir puikiai perteikė istoriją!“ – džiaugiasi atlikėja.

Dainos video galite pamatyti čia:

VIDEO: Agnė Buškevičiūtė - Puppeteer (Official Lyric Video) (Eurovision 2024)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis