Alter(Eurovizija): atlikėjai KaYrai pritrūko švedų originalumo – įvertino šešetu

15min Vardų komanda tęsia karantino laikotarpiui pritaikytą projektą „Alter(Eurovizija)“. Šiais metais švedai į Roterdamą, kuriame vyks „Eurovizijos“ konkursas, siunčia atlikėją Tusse su daina „Voices“. Anot ją įvertinusios KaYra, šiais metais švedai, tikėtina, neužims aukštos vietos. Kodėl?
KaYra
KaYra

Atlikėja Kristina Radžiukynaitė-KaYra save vadina užkietėjusia „Eurovizijos“ gerbėja, o visai neseniai ji pasakojo dar kartą peržiūrėjusi ir visus šio konkurso nugalėtojų pasirodymus.

Šiais metais ji jau spėjo pasidomėti, ką paruošė favoritais laikomi islandai bei prancūzai. Vis dėlto daugumos „Eurovizijos“ gerbėjų laukiamos švedų dainos KaYra prisipažino negirdėjusi, jos projekte klausė pirmą kartą.

Tusse daina „Voices“ sužavėjo KaYra savo siunčiama žinute apie laisvę ir kiekvieno žmogaus nuomonės svarbą.

„Su tokia žinute atlikėjas tikrai bus pastebėtas. Aš jam linkiu didelės sėkmės. Jo vokalas yra be galo stiprus, gal kai kur buvo klaidų su intonacija, bet esu jau pripratusi, nes „Eurovizijoje“ kažkodėl visiems labai sunku intonuoti. Man taip pat buvo labai sunku, matyt čia kažkoks užkeikimas“, – juokavo KaYra.

Vis dėlto anot jos, priedainis yra šiek tiek monotoniškas, atrodo, lyg daina jau matyta ir girdėta.

Kokį balą atlikėja skyrė Tusse dainai „Voices“ ir kodėl ji KaYros nesudomino?

Kaip KaYra įvertino švedų dainą galite žiūrėti čia:

VIDEO: Alter(Eurovizija): atlikėjai KaYrai pritrūko švedų originalumo – įvertino šešetu

„Alter(Eurovizija)“ yra dalis 15min rengiamo „Eurovizijos“ projekto. Portalo skaitytojų iki pat didžiojo muzikos konkurso taip pat laukia karščiausios naujienos iš nacionalinės atrankos, pokalbiai su užsienio dalyviais ir unikalios laidos.

Projekto naujienas ir unikalias video laidas sekti galite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis