Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Britų apžvalgininkas pasityčiojo iš Vilijos Matačiūnaitės „Attention“: „Dainas reikia dainuoti – rėkimas ir žviegimas nesiskaito“

„Eurovizijos“ konkurso žiūrovai iš Didžiosios Britanijos tęsia tradiciją peikti Lietuvos atstovą. Šįkart britų portalo mirror.co.uk apžvalgininko Carlo Greenwoodo taikinyje – Vilija Matačiūnaitė ir jos daina „Attention“. Riebios kritikos lietuvei pažėręs publicistas tikina, kad britų balsų V.Matačiūnaitė „Eurovizijoje“ nesulauks, o jos eurovizinę dainą lygina su kopūstų salotomis.
Vilija Matačiūnaitė
Vilija Matačiūnaitė / Dariaus Gražio/eurovision.tv nuotr.

Carlo Greenwoodo nuomonė apie Lietuvos atstovę „Eurovizijoje“ Viliją Matačiūnaitę portale mirror.co.uk publikuota trečiadienį. Kritikas vieną po kito apžvelgia visus šių metų valstybių atstovus „Eurovizijoje“ ir savo publikacijos pradžioje skambiai praneša, kad dabar – Vilijos eilė. 

„Panašu, kad šįmet Lietuva į „Eurovizijos“ konkursą nežvelgia rimtai. Šalies eurovizinės svajos nesipildo nuo pat 1994-ųjų, kai Lietuva debiutavo konkurse. Tada jų atstovas negavo nė vieno balo. Pasirodymas buvo toks blogas, kad po jo Lietuva „Eurovizijoje“ nepasirodė penkerius metus“, – savo pamąstymus pradeda C.Greenwoodas. 

Autorius mini, kad per pastaruosius 10 metų Lietuva konkurse turėjo ir pakilimų – štai grupė „LT United“, atlikusi dainą „We are the winners“, užėmė 6 vietą, ir nuopuolių – į finalą nepateko keturis kartus. „Tačiau pagrinde jų patirtis konkurse – nuvilianti“, – konstatuoja. 

Vilijai – kritika ir patyčios

C.Greenwoodas prisimena pernykštį Lietuvos pasirodymą „Eurovizijoje“. „Praėjusiais metais Lietuvos atstovas „Eurovizijos“ finale gavo vos 17 balų ir atsidūrė 22-oje vietoje. Šįmet Lietuvos gyventojai į konkursą delegavo merginą, kurios šukuoseną sutvirtino siaubingai didelis plaukų lako kiekis, ir tikisi, kad tai ji taps čempione“, – pašiepia.  
 
Savo skaitytojams C.Greenwoodas glaustai paaiškina, kas gi toji Vilija Matačiūnaitė: „Lietuvos televizijose ji šoka ir dainuoja nuo 2005-ųjų – tais metais ji pirmą kartą dalyvavo nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje.  27-erių atlikėja nori sulaukti Europos dėmesio dainuodama kūrinį „Attention“, tačiau ar sulauks?“

Apžvalgininkas neslepia: toji daina „Attention“ jį tiesiog varo iš proto – neva tokia prasta yra. „Noriu perduoti žinutė geriesiems Lietuvos žmonėms (tai jie išsirinko dainą, juos kaltinu dėl savo kančių): dainas iš tiesų reikia dainuoti – šnabždėjimas, rėkimas ir žviegimas nesiskaito. Vilijos daina „Attention“ yra kaip kopūstų salotos: pradėjus atrodo visai nieko, bet štai po trijų minučių supranti, kaip blogai tai buvo. O nemalonus skonis lieka ilgam net ir po to, kai bandei jį panaikinti“, – skambiai lygina.

VIDEO: Vilia Mataciunaite

Lyg tokių skambių žodžių būtų negana, jis tęsia toliau: „Šioje dainoje yra kelios milžiniškos problemos, na, nepaisant „dainavimo“. Prašau, neverskite manęs pagarsinti televizoriaus tam, kad galėčiau jus išgirsti, o tada vos ne apkursti, kai imate žviegti. Labai nemandagu.“

C.Greenwoodas pro akis nepraleido ir nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje V.Matačiūnaitės pademonstruotą pasirodymą: „Kryžkelė kažkur tarp „Juodosios Gulbės“ ir „50-ies pilkų atspalvių“. Kas ten per sijonas, ką po juo veikia tas šokantis vyras ir, svarbiausia, kodėl jie bando visus užhipnotizuoti tuo apšvietimu? Tai neprivers mūsų už jus balsuoti. Kad balsuotume, jums prireiks stebuklo.“

Savo rašinį jis baigia moralu: „Lietuva, eik iš čia ir pagalvok apie tai, ką padarei.“

TAIP PAT SKAITYKITE: Prasideda baisaiusias „Eurovizijos“ etapas

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Vilija Matačiūnaitė
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Vilija Matačiūnaitė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos