Remiantis preliminariais televizijos auditorijos rodikliais, „Eurovizijos“ antrojo pusfinalio transliacijos vidutinė auditorija (reitingas) siekė 14,1 procento.
„Mūsų šalies gyventojai yra aktyvūs „Eurovizijos“ gerbėjai. Nuolat stebime, kiek žiūrovų Lietuvoje seka šio dainų konkurso transliacijas. Natūralu, kad didžiausio populiarumo sulaukia tie pusfinaliai ir finalai, kuriuose pasirodo Lietuvos atstovai. Tačiau net ir pirmąjį „Eurovizijos“ pusfinalį, kuriame Lietuvos atstovai nedalyvavo, šį antradienį stebėjo didelis skaičius žmonių – šios transliacijos reitingas siekė 9,1 proc., o bent trumpam buvo įsijungęs kas penktas Lietuvos gyventojas“, – teigia TNS LT projektų vadovė Lina Petraitienė.
Palyginimui, pernai „Eurovizijos“ pusfinalio ir finalo, kuriame Lietuvai atstovavo Evelina Sašenko, reitingai siekė atitinkamai 12,4 ir 16,6 proc.