Muzikos prodiuseris Lauras Lučiūnas tvirtina, jog kūriniai skirtingi, ir priduria, kad atlikėjai tik į naudą, jei eurovizinė jos daina lyginama su tokiu populiariu kūriniu.
„Ir tarp kitų kūrinių daug kas įžvelgia panašumų, pvz., Rūtos Ščiogolevaitės ir Polinos Gagarinos, tačiau tokių panašumų atsiranda kiekvienais metais. Sakyčiau, gerai, kad žmonės lygina, klausosi.
Norėčiau, kad Ericai pasisektų ir jos kūrinys būtų toks pats populiarus, kaip Rihannos, bet tai nėra plagiatas ir čia nėra jokių paslėptų minčių. Kai klausėme dainos, nutarėme, kad tai – originalus kūrinys ir drausti dalyvauti „Eurovizijoje“ jam nereikėtų“, – sakė L.Lučiūnas.
Muzikos prodiuserio teigimu, plagiatu kūrinys laikomas tuo atveju, kai sutampa melodija. Išskirtiniais atvejais autorių teisių agentūra LATGA yra būrusi kompozitorių grupę, kuri išrašė vieną ir kitą kūrinį natomis, lygino, kiek tie kūriniai yra panašūs.
„Bet, jeigu kūrinys akivaizdžiai panašus, tai panašus, ir nieko čia nebereikia įrodinėti, o šiuo atveju panašumų nėra“, – tikino jis.
„Eurovizijos“ atrankos komisijos nario Ramūno Zilnio nuomone, tai du visiškai skirtingi kūriniai, o panašumų ieškojimas – nereikalingos priekabės: „Kad tai daug kam primins šį kūrinį, man buvo akivaizdu, bet čia tikrai nėra jokios pražangos.“
Dėl panašumų įžvelgimo nenustebo ir pati E.Jennings.
„Akordai, kurie naudojami dainoje „Leading Me Home“ būtinai jums bus pažįstami. Nesvarbu, ar tai primena Rihannos dainą „Stay“, Adele, Alicios Keys, Arethos Franklin, o galbūt „The Beatles“ ar „Rolling Stones“, Maddonos, Johno Legendo ir t. t. Tai – klasikiniai popmuzikos fortepijono akordai, tik visuomet skiriasi tempas ir išdėstymas.
Gospel fragmentas popmuzikoje taip pat nėra naujas – daug akordų yra jau naudota arba pakartotinai naudota daug kartų, ypatingai ketvirtinėse natose. Svarbiausia, kad tai ne praėjusių metų dainos nugalėtojos kopija, nes tai niekada nepasiteisina, nors ir populiaru „Eurovizijoje“, – kalbėjo atlikėja.
O kokia jūsų nuomonė: ar kūriniai panašūs?