„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė daugiau kaip 2 milijonai gyventojų

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną arba 37 proc. Lietuvos gyventojų. Laidos finalo reitingas siekė beveik 11 procentų. Baltijos šalyse šį konkursą įsijungė per 2 milijonus gyventojų.
Lietuvos atstovas Jurijus Veklenko
Lietuvos atstovas Jurijus Veklenko / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Tyrimų bendrovė „Kantar“ skelbia, kad į finalą nepatekus Lietuvos atstovui Jurijui Veklenko su daina „Run with the lions“, finalo transliacijos reitingas Lietuvoje buvo mažesnis nei pusfinalio, kuriame dalyvavo Lietuva. II pusfinalį su Lietuvos atstovu bent trumpam stebėjo 736 tūkst. žiūrovų, o laidos reitingas siekė beveik 17 proc. Tuo tarpu pirmojo pusfinalio reitingas siekė 11 proc.

„Nesant galimybės sirgti už savo šalies atstovą, natūralu, kad ir žiūrovų įsitraukimas būna mažesnis – transliacijos, kuriose Lietuva dalyvauja pusfinalyje arba finale paprastai surenka pusantro-dukart didesnius reitingus negu tuo atveju, kai šalies atstovas nedalyvauja“, – sakė „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

Pasak jos, per pastaruosius aštuonerius metus „Eurovizijos“ transliacijų finalų, kuriose dalyvavo Lietuvos atstovas, reitingai svyravo nuo 14,4 proc., kai 2013 m. dalyvavo Andrius Pojavis iki 20,2 proc., kai 2016 m. dalyvavo Donatas Montvydas.

„Muzikinį konkursą „Eurovizija“ Lietuva tikrai mėgsta, faktiškai, kasmet ši laida patenka į metinį geriausiai žiūrėtų laidų TOP10. Konkursas mėgstamas ir kaimyninėse šalyse – Latvijoje Eurovizijos transliacijas stebėjo trečdalis (29,4 proc.) Latvijos gyventojų, o Estijoje – net daugiau nei pusė (56 proc.) šalies gyventojų“, – apibendrino duomenis „Kantar“ ekspertė.

Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ Tel Avive vyko š.m. gegužės 14-18 dienomis. Pergalę jame iškovojo Nyderlandų atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų