„Eurovizijoje“ sužibėjęs Baby Lasagna atvyksta į Lietuvą: „Rim Tim Tagi Dim“ skambės Vilniuje

Šių metų „Eurovizijoje“ su daina „Rim Tim Tagi Dim“ antrąją vietą užėmęs ir konkurso gerbėjų širdis užkariavęs kroatas Baby Lasagna skelbia turą Baltijos šalyse, o kitų metų kovo 2 dieną pasirodys Vilniuje.
Kroatijos atstovas Baby Lasagna
Kroatijos atstovas „Eurovizijoje“ Baby Lasagna / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Kitąmet sostinės erdvėje „Loftas“ pasirodysiantis atlikėjas, kurio tikrasis vardas Marko Purišičius, gegužę praūžusiame „Eurovizijoje“ pasiekė geriausią visų laikų Kroatijos rezultatą šiame dainų konkurse – antrąją vietą.

Nors Baby Lasagna konkurso nelaimėjo, sugrįžus į gimtinę tūkstantinė minia Zagrebe jį sutiko, kaip nugalėtoją. Negana to, šalies vyriausybė atlikėjui už nuopelnus skyrė 50 tūkst. eurų apdovanojimą, kurio jis atsisakė ir paprašė pinigus paaukoti labdarai.

68-osios „Eurovizijos“ finale triumfavo Nemo iš Šveicarijos (591 tšk.), o Baby Lasagna surinko 547 taškus. Tiesa, žiūrovų balsavime kroatas surinko daugiausiai iš visų – net 337 taškus, taip tapdamas tikru širdžių čempionu.

M.Purišičius Kroatijoje išgarsėjo su grupe „Manntra“, kurioje grojo gitara. Kartu su šia grupe atlikėjas taip pat dalyvavo 2019 metų Kroatijos nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje bei užėmė ketvirtąją vietą.

2023 metais dainininkas ir dainų autorius pradėjo solinę karjerą su projektu Baby Lasagna, leidusiam atrasti nišą, kurioje atlikėjas gali eksperimentuoti maišydamas pop punk, techno, metalo ir house muzikinius žanrus.

Kroatas savo naująjį muzikinį projektą publikai pristatė tik praėjusių metų pabaigoje, išleisdamas singlus „IG BOY“ ir „Dont hate yourself, but dont love yourself too much“, tačiau „Eurovizijos“ hitas „Rim Tim Tagi Dim“ kaip mat iškėlė atlikėjo populiarumą į neregėtas aukštumas.

Sausio mėnesį išleistas kūrinys greitai tapo klausomiausia daina Kroatijoje, o muzikos platformose renka milijonus perklausų. Jungtinės Karalystės klausomiausių dainų sąraše šis kūrinys pakilo iki 36 vietos, tuo metu Baby Lasagna tapo vos antruoju kroatu istorijoje patekusių į šį sąrašą.

Asmeninio albumo nuotr./Baby Lasagna
Asmeninio albumo nuotr./Baby Lasagna

„Eurovizijos“ sidabrą iškovojęs Baby Lasagna, po dainų konkurso, pasirašė sutartį su įrašų kompanija „Polydor / Universal Germany“, per parą išpardavė net tris koncertus Zagrebo stadione, o per ateinančius 10 mėnesių jau turi suplanavęs virš 60 pasirodymų įvairiose šalyse.

Baby Lasagna kūryba dažnai pasižymi autobiografiniu pasakojimu apie atlikėjo patirtis, nagrinėjamos visuomenės problemos, o ypač susijusios su jo gimtąja šalimi. Pavyzdžiui, daina „Rim Tim Tagi Dim“ yra apie vaikiną, kuris palieka Kroatiją ir išvažiuoja laimės ieškoti svetur.

Šią vasarą kroatas gerbėjams ketina pristatyti naujų kūrinių, o artimiausias singlas su vaizdo klipu dienos šviesą turėtų išvysti jau birželio pabaigoje. Negana to, žiemą turėtų pasirodyti debiutinis Baby Lasagna albumas.

Audringas kroato turas Baltijos šalyse vyks 2025 metų pradžioje: vasario 28 d. jis pasirodys Taline, kovo 1 d. – Rygoje, o kovo 2 dieną – Vilniuje, erdvėje „Loftas“. Renginio bilietų prekyba startuos birželio 24 d. portale „Bilietai.lt“.

Asmeninio albumo nuotr./Baby Lasagna
Asmeninio albumo nuotr./Baby Lasagna

„Baby Lasagna, Marko Purišić muzikinis projektas, gimė iš dainų kūrėjo poreikio meninei saviraiškai, leidžiančiai jam rašyti ir atlikti muziką be jokių griežtų žanro apribojimų. Su Baby Lasagna Marko pagaliau rado nišą, kurioje gali derinti nesuderinamus žanrus ir kurti naujus garso skambesius, kurie yra ir švieži, ir įdomūs.

Muzika pirmą kartą buvo pristatyta viešai 2023 m. pabaigoje su singlais „IG BOY“ ir „Nekęsk savęs, bet nemylėk savęs per daug“, o po to globaliai išpopuliarėjo su daina „Rim Tim Tagi Dim“ 2024 m. pirmoje pusėje. Daina laimėjo Kroatijos ESC konkursą Dora vasarį ir gegužę Švedijoje vykusiame Eurovizijos konkurse užėmė antrąją vietą, sulaukusi daugiausiai visuomenės balsų iš gerbėjų visame pasaulyje“, – rašoma feisbuke sukurtame koncerto aprašyme.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis