Jį žiūrėjo daugiau nei penktadalis Lietuvos gyventojų – 20,2 proc. auditorijos, rodo naujausi tyrimų bendrovės „SIC Gallup Media“ (keičia pavadinimą į TNS LT) duomenys.
Populiariausia televizija gegužę išliko Skandinavijos žiniasklaidos koncernui „Modern Times Group“ priklausanti TV3, nors šio kanalo žiūrovų gegužę ir sumažėjo – 45,7 proc. televizijos kanalo vidutinio dienos pasiekimo (balandį – 49,4 proc.), ją pasivijo koncerno „MG Baltic“ valdomas televizijos kanalas LNK – 44,9 proc. (balandį – 46,9 proc.).
TV3 populiariausios televizijos kanalo pozicijų šiemet dar neužleido, tiesa, TV3 gegužę teko kiek mažiau auditorijos pagal žiūrėtą laiką – 21,8 proc., LNK pagal tai išsiveržė į lyderius – 22,4 proc. Kitų kanalų žiūrimumas buvo menkesnis.
LTV gegužės mėnesį teko 36,3 proc. televizijos kanalo vidutinio dienos pasiekimo bei 11,3 proc. auditorijos pagal žiūrėtą laiką, BTV – atitinkamai 28,2 proc. ir 6,6 proc., „Lietuvos ryto“ TV – 17,3 proc. ir 3,2 proc., TV1 – 12,4 proc. ir 1,9 proc.
Gegužę tyrime dalyvavo 950 vyresnių nei ketverių metų Lietuvos gyventojų.