„Eurovizijos“ finalui pasiruošę „VB Gang“ – apie 30 tūkst. investicijas ir užsieniečių liaupses

Nacionalinė atranka į didžiąją „Euroviziją“ ekranuose pasirodys jau vasario 17-osios vakarą. Tikriausiai dauguma žiūrovų sutiks, kad vieni ryškiausių šių metų dalyvių yra grupė „VB Gang“ su Vidu Bareikiu priešakyje. Po generalinės repeticijos komanda atviravo, kad jaučiasi tvirtai ir atskleidė, kiek pinigų jau išleido savo spalvingo įvaizdžio įgyvendinimui.
Vidas Bareikis ir „VB Gang“
Vidas Bareikis ir „VB Gang“ / Žmonės.lt nuotr.

Šių metų „Eurovizija.lt“ sceną sudrebino naujas Vido Bareikio suburtas kolektyvas „VB Gang“. Pastarasis išsiskyrė savo itin ryškiomis aprangomis ir nuotaikinga daina „Kaboom“. Po generalinės repeticijos grupė sakė esanti patenkinta pasirodymu ir jau nekantrauja pasirodyti tiesioginiame eteryje.

„Jaučiamės tiesiog nerealiai, nes tai buvo tikriausiai geriausias variantas, kokį turėjome. Jaučiamės labai ramūs, užtikrinti. Visada dirbam, dirbam, dirbam, o šis kartas buvo apie pasimėgavimą“, – sakė grupės „VB Gang“ vokalistė Gabija Lokytė.

Žmonės.lt nuotr./„VB Gang“ prieš „Eurovizijos“ finalą
Žmonės.lt nuotr./„VB Gang“ prieš „Eurovizijos“ finalą

Grupės lyderis Vidas Bareikis įsitikinęs, kad tokio smagaus pasirodymo Lietuvos atrankose dar nėra buvę. Jis patikino, jog sulaukia daug teigiamų komentarų iš užsienio gerbėjų, kurie nėra susipažinę su jo asmenine kūrybą, todėl neturi išankstinės nuomonės.

„Lietuva tokio spalvoto, tokio linksmo, komiško ir įsimintino pasirodymo dar neturėjo. Vienareikšmiškai. Mums vos pasirodžius atrankoje užsienio gerbėjai apipylė mus reakcijomis. Jie nuskaitė mūsų pasirodymą dar šiek tiek kitaip. Jie neturi jokių išankstinių nusistatymų apie mano kūrybą ar komandą. Jie jaučia humorą, šokį ir polėkį“, – Žmonės.lt kalbėjo V.Bareikis

„VB Gang“ atskleidė, kad kuriant savo pasirodymą jie galvojo ne tik apie Lietuvos sceną. Jų tikslas visada buvo žvelgti plačiau ir taikyti tiesiai į Europą.

„Mūsų pagrindinis tikslas visada buvo galvoti ne tik apie lietuvišką atranką, bet ir kaip viskas atrodys visame Europos kontekste. „Eurovizija“ yra konteksto konkursas ir šiemet aš sakyčiau ji bus freakovizija, nes jau kelios šalys pasiuntė labai ryškius pasirodymus, o su mūsų tikrai nenublanksim“, – sakė V.Bareikis.

Žmonės.lt nuotr./„VB Gang“ prieš „Eurovizijos“ finalą
Žmonės.lt nuotr./„VB Gang“ prieš „Eurovizijos“ finalą

Grupės lyderis paaiškino ir sprendimą scenoje pasirodyti užsidėjus ne vieną, o net kelias akinių nuo saulės poras. Jis taip pat pažadėjo, kad pergalės atveju, Švedijoje pasirodys su visu jų bokštu.

„Su šitais akiniais labai patogu. Pusfinalyje buvau su keturiais, bet užkulisiuose sutikau vieną garso režisierių ir jis juokaudamas man sakė: „Vidai, jei papulsi į finalą ar dėl manęs užsidėsi dar šeštus?“. Aš atsakiau, kad taip, o jei važiuosiu į Švediją tai užsidėsiu visą bokštą“, – kalbėjo V.Bareikis.

Vidas su „VB Gang“ priešakyje savo eurovizinę dainą „Kaboom“ reklamuoja visur, kur tik yra galimybė. Važiuoja į skirtingus miestus, pasirodo įvairiuose šalies klubuose. Pasiteiravus, kiek tokie turai ir visas spalvingas įvaizdis galėjo kainuoti, V.Bareikis atskleidė šokiruojančią sumą.

„Į šitą pasirodymą šiam momentui buvo suinvestuota ne mažiau 30 tūkstančių eurų ir tai yra mūsų komandos lėšos. Mūsų pačių kruvinai koncertų metu uždirbti pinigai, bet mes atėjome į šį konkursą ne tik tam, kad pasirodyti ar suorganizuoti sau vasaros koncertų. Mes ėjome rimtai nusiteikę. Norime bendradarbiauti su žmonėmis ir pasiūlyti savo tokį variantą, nes juo labai tikime“, – tikino V.Bareikis.

Žmonės.lt nuotr./„VB Gang“ prieš „Eurovizijos“ finalą
Žmonės.lt nuotr./„VB Gang“ prieš „Eurovizijos“ finalą

Paklausus, kokia spalvingi „VB Gang“ pasirodymo žinutė, Vidas paaiškino, kad ją geriausiai parodo pačių klaudystojų paliekami komentarai.

VIDEO: VB gang - KABOOM!!! (Official Music Video) (Eurovision 2024)

„Mūsų pasirodymo žinutę geriausiai atspindi vienas komentaras, kuris buvo paliktas po mūsų vaizdo įrašu „Youtube“. Kažkas sakė „It would be something new for Lithuania“ (Lietuvai tai būtų kažkas naujo, – red.past). Tai man atrodo, kad šie metai yra puikus laikas kažką padaryti naujo ir nestandartiško. Nereikia likti kukliems ir būti tik kažkokios subtilios kokybės rėmuose. Ateiti ir išsišokti, ateiti, kad apie tave šnekėtų. Metas atvažiuoti su motociklu ir išpaišyti saules visame Malmės centre“, – sakė „VB Gang“ lyderis V.Bareikis.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./VB gang
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./VB gang

Vidas Lietuvoje koncertuoja jau daug metų, tiesa, didžioji jo kūrybos dalis – lietuvių kalba. Jis patikino, kad dainuoti angliškai jį paskatino noras išplaukti į didesnė rinką.

„Per visą mano karjerą buvo tikrai pačių įvairiausių šuolių mano muzikoje ir manau, kad žmonės, kurie mane myli yra prie to pripratę. Šiuo atveju didžiausias skirtumas tas, kad kuriu anglu kalba, yra ir rytų interpu. Padainuoju ir korejietiškai, japoniškai, nes man ta kultūra patinka. Norisi kurti tokį produktą, kurį galėtų suvokti ir pajausti užsienio publika, o „Eurovizija“ tam suteikia galimybę. Mums jau šiandien ryte per „Instagramą“ parašė keturi lenkai, portugalas, vokiečiai keli, ispanas. Tas tiktas jau pasiektas“, – kalbėjo V.Bareikis.

Asmeninio archyvo nuotr./Vidas Bareikis ir „VB Gang“
Asmeninio archyvo nuotr./Vidas Bareikis ir „VB Gang“

O paklaustas apie konkurentus, Vidas teigia į svetimus daržus nesidairantis. „VB Gang“ komanda įsitikinusi, kad geriausi rezultatai pasiekiami tada, kai esi susikoncentravęs į save ir mylimą veiklą.

„Nuo pat pradžių mes sau pasakėme, kad ir taip yra daug apie ką mastyt. Jau vien taip atrodyti yra sunku, viską sustyguot ir atlikt tiek namų darbų nėra paprasta. Mes turime tiek reikalų, kad tikrai nesirūpiname kitais. Jie turi savo reikalų, o mes savimi. Mes dedam dėlionės dalis vieną po kitos. Gyvenime yra taip – tu pinigų uždirbsi tik tada, kai nesieksi jų uždirbti. Svarbiausia daryti tai, ką myli su žmonėmis, su kuriais gera tai daryti. Va tada ateis laimėjimai tai ir mes tuo vadovaujamės“, – Vidas Bareikis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis