2022 05 18 /2023 05 14

„Eurovizijos“ laimėtojų likimai: vieni toliau dainuoja, kiti dirba parduotuvėse

1956 m. startavusiame „Eurovizijos“ dainų konkurse išrinkta jau beveik septynios dešimtys laimėtojų. Pergalė jame atlikėjams gali suteikti tarptautinę šlovę, tačiau ji nebūtinai tęsis dešimtmečius. Kol vieni „Eurovizijos“ nugalėtojai tampa tikromis žvaigždėmis, koncertuoja minioms ir leidžia hitus, kiti pranyksta iš viešumos. Kviečiame prisiminti 15-a konkurso laimėtojų – ir tuos, kurie tebematomi šiandien, ir tuos, apie kuriuos jau seniai ką begirdėjome. Ką jie veikia šiandien?
„Eurovizijos“ laimėtojai
„Eurovizijos“ laimėtojai / Scanpix, Vida Press nuotr.

Aleksandras Rybakas

Norvegijai 2009 metų „Eurovizijoje“ pergalę atnešęs Aleksandras Rybakas pasiekė tuometinį rekordą, surinkęs 387 taškus. Jo daina „Fairytale“ po triumfo tris savaites pirmavo daugiau nei šešių šalių, įskaitant Vokietijos ir Amerikos, topuose.

Beje, tuo metu A.Rybakui buvo 23-eji metai – jis tapo jauniausiu konkurso nugalėtoju vyru, dainavusiu solo.

2018-aisiais Aleksandras „Eurovizijoje“ dalyvavo antrą kartą. Su kūriniu „That's How You Write a Song“ jis liko 15-as.

Atlikėjas taip pat išbandė jėgas Švedijos televizijos šokių projekte „Let's Dance“, kur pateko į finalinį ketvertuką, o 2011 m. buvo „Eurovizijos“ komentatorius.

Prieš kurį laiką A.Rybakas atsivėrė ir apie asmenines bėdas – Norvegijos leidiniui „VG“ atvirai papasakojo apie kovą su depresija, taip pat priklausomybę nuo migdomųjų ir antidepresantų, dėl kurios 2020 m. kreipėsi į reabilitacijos centrą.

2020 m. rudenį jis pradėjo lankyti menų koledžą Čikagoje virtualiai iš savo namų Norvegijoje, o nuo 2021 m. rugpjūčio mėn. persikėlė į Čikagą tęsti studijų gyvai.

„Scanpix“ nuotr./Aleksandras Rybakas
„Scanpix“ nuotr./Aleksandras Rybakas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis