„Eurovizijos“ nacionalinėje atrankoje – kova dėl paskutinių vietų pusfinaliuose: ką palaikote jūs?

Liko mažiau negu mėnuo ir sužinosime, kuris atlikėjas, atlikėja ar grupė šiemet atstovaus mūsų šaliai didžiojoje „Eurovizijoje“ Roterdame. Šį vakarą nacionalinėje atrankoje pasirodo paskutiniai 12 pretendentų, iš kurių tik pusė pateks į jau netrukus vyksiančius pusfinalius. Ką palaikote jūs?
Evgenya Redko, KaYra, „The Roop“
Evgenya Redko, KaYra, „The Roop“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Savo nuomonę galite išreikšti apklausoje:

Trečioje 2020-ųjų nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos „Pabandom iš naujo“ laidoje, kaip jau tapo įprasta, dalyvius pristato, su jais bendrauja Gabrielė Martirosian ir Giedrius Masalskis bei Ieva Zasimauskaitė, 2018 metais pati atstovavusi Lietuvai „Eurovizijos“ dainų konkurse.

Trečiosios atrankinės laidos metu pasirodo 12 pretendentų, tarp kurių ir konkurso senbuviai, ir mažesnę sceninę patirtį turintys atlikėjai. Į sceną žengia grupė „The Backs“, Bernardas (Bernardas Garbačiauskas), Justina Žukauskaitė, Rokas Povilius, KaYra (Kristina Radžiukynaitė), Lukas Bartaška, Evgenya Redko, Ruslanas Kirilkinas, Nombeko Augustė, Vitalijus Špokaitis (Dominykas Vaitiekūnas), Aistė Pilvelytė ir grupė „The Roop“.

Juos vertina komisijos nariai, kurių kėdes šįsyk užėmė LRT popmuzikos vyriausiasis redaktorius Ramūnas Zilnys, muzikos agentūros „M.P.3“ vadovas Vaidas Stackevičius, kompozitorius, aranžuotojas, trombonininkas, didžiosios „Eurovizijos“ sceną jau išbandęs su grupe „InCulto“, Jievaras Jasinskis, elektroninės muzikos kūrėjas ir atlikėjas, prodiuseris Leonas Somovas ir dainininkė Monika Linkytė, 2015-aisiais Lietuvai atstovavusi didžiojoje „Eurovizijoje“ su Vaidu Baumila.

Atrankos filmavimo akimirkos – galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis