„Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalas prie TV ekranų pritraukė beveik 650 tūkst. žiūrovų

Šeštadienį Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent trumpam įsijungė apie 650 tūkst. žiūrovų arba kas ketvirtas Lietuvos gyventojas. Tiesiogiai transliuotos laidos finalo konsoliduotas reitingas, išankstiniais duomenimis, siekė 14,2 procento, pranokdamas pernykščius transliacijos rezultatus.
Lietuva išrinko savo „Eurovizijos“ nugalėtoją: „The Roop“
Lietuva išrinko savo „Eurovizijos“ nugalėtoją: „The Roop“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Eurovizijos“ žiūrovų ir komisijos balsai vieningai pergalę šiemet lėmė grupei „The Roop“ su daina „On Fire“. Atrankos finalo laidoje dėl galimybės atstovauti Lietuvai Eurovizijoje taip pat varžėsi Aistė Pilvelytė, Rūta Loop, KaYra, Monika Marija, Monique, MEANDI ir „The Backs“.

Palyginti su praėjusių metų nacionalinės atrankos finalu, laidos žiūrimumo rodikliai išaugo – reitingas ūgtelėjo beveik vienu procentiniu punktu (nuo 13,4 proc.).

Įsijungė kas ketvirtas gyventojas

„Kas ketvirtas Lietuvos gyventojas savaitgalį buvo įsijungęs nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos finalą, o laidos transliacijos reitingas, rodantis įsitraukusią auditoriją, perkopė 14 procentų. Palyginimui, tai lenkia sausio mėnesio topuose esančių šalies televizijų laidų reitingus. Sausio mėnesį „Eurovizijos“ atranka buvo žiūrimiausia nacionalinio transliuotoja laida – tendencija išsilaikys ir vasario mėn., į topus pateks laidos finalai“, – sako „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

LRT generalinės direktorės pavaduotojas Gytis Oganauskas sako, kad šiemet daugiau žiūrovų susidomėjo nacionaline atranka, nes jos finalas buvo sunkiai nuspėjamas.

„Šių metų „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalas išties buvo nenuspėjamas – į finalą pateko daug stiprių, originalių atlikėjų. Tai didžia dalimi ir lėmė aukštus reitingus bei aktyvų žiūrovų balsavimą – šiemet nacionalinės atrankos finale balsavo rekordinis žiūrovų skaičius per visą atrankos rengimo Lietuvoje istorijoje. Tikimės, kad prie TV ekranų ne mažiau žiūrovų pritrauks ir didžioji „Eurovizija“. Jau dabar užsienio muzikos specialistai, gerai susipažinę su „Eurovizijos“ dainų repertuaru, mūsų dalyviui prognozuoja vietą finale“, – sako Gytis Oganauskas.

Dainos potencialas gali lemti reitingus

Pasak L. Petraitienės, „Eurovizijos“ konkurso TV reitingai iš dalies rodo ir auditorijos požiūrį į dalyvaujančią dainą – kuo stipresne žiūrovų ir ekspertų manymu laikoma daina, tuo daugiau Lietuvos gyventojų įsitraukia stebėti jos transliaciją.

„Iki šiol aukščiausią „Eurovizijos“ reitingą pavyko sutraukti transliacijai, kurioje dalyvavo „LT United“, taip pat aukštus reitingus surinko Donatas Montvydas ir Ieva Zasimauskaitė – jie yra ir aukščiausias vietas tarptautinėje „Eurovizijoje“ pelnę dalyviai. Šiemet muzikos ekspertai negaili pagyrų Lietuvos atrinktai dainai, kai kurie net prognozuoja jai vietą finalo dešimtuke – tad galime sulaukti ir rekordinių TV reitingų transliuojant didžiąją „Euroviziją“, – sako „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė Lina Petraitienė.

Finalinės dainos įrašas per dvi dienas buvo peržiūrėtas daugiau kaip 230 tūkst. kartų. Iš viso vyko šešios nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos laidų transliacijos per LRT televiziją, sausio 11 – vasario 15 dienomis. Jas vidutiniškai stebėjo po 400 tūkst. žiūrovų. Peržiūrėti „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalo įrašą galima LRT mediatekoje.

Tarptautinis dainų konkursas „Eurovizija“ Roterdame vyks gegužės 12–16 dienomis. Pergalę Nyderlandams pernai Tel Avive atnešė Duncan Laurence daina „Arcade“.

„The Roop“ Roterdame pasirodys pirmajame pusfinalyje gegužės 12 dieną. Jame taip pat savo dainas atliks ir su Lietuva dėl kelialapio į finalą varžysis šešiolika šalių: Šiaurės Makedonija, Norvegija, Baltarusija, Kipras, Kroatija, Švedija, Azerbaidžanas, Malta, Izraelis, Slovėnija, Australija, Ukraina, Rumunija, Airija, Belgija, Rusija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų