Francesco Gabbani kūrinys „Occidentali's Karma“ sulaukė daugiau nei 100 mln. peržiūrų. Jis tapo pirmuoju „Eurovizijos“ dalyviu, kurio klipo peržiūrų skaičius perkopė 100 mln.
Nuo 2011 metų Italijos pasirodymai „YouTube“ kanale visuomet sulaukia pasisekimo, tačiau šių metų atstovo sėkmė – beprecedentė.
Palyginimui, trečiąją vietą „Eurovizijoje“ pelniusi Italijos grupė „Il Volo“ sulaukė maždaug 22 mln. peržiūrų, kai dalyvavo konkurse Vienoje (šiuo metu, prabėgus dvejiems metams nuo premjeros, peržiūrų skaičius siekia 87 mln.).
Skirtumas tarp Italijos ir kitų šalių eurovizinių dainų peržiūrų „YouTube“ – milžiniškas. Arčiausiai esantis Vengrijos atstovas Papai Joci turi 6,6 mln. peržiūrų, švedas Robinas Bengtssonas užima trečią vietą su 3,2 mln. peržiūrų.
Vis dėlto svarbu pastebėti, kad peržiūrų skaičius gali ir nieko nelemti. Skaičiuojant daugiausiai peržiūrų sulaukusius kūrinius vertinama ta dainos versija ar klipas, kuri sulaukė daugiausiai dėmesio, tačiau paprastai tos pačios dainos įrašų platformoje būna bent keletas.
Net taikant tokį skaičiavimo metodą, reikia nepamiršti, kad kai kurios dainos pasirodė gerokai anksčiau nei kitos, vadinasi, savo žiūrimumui didinti turėjo daugiau laiko ir galimybių.
Taip reikia apsvarstyti geografines subtilybes: kai kurios šalys tiesiog turi gerokai daugiau gyventojų.
Nepaisant to, „YouTube“ peržiūros gali pasufleruoti, kuriems kūriniams seksis konkurse. Jau minėta grupė „Il Volo“ buvo peržiūrų viršūnėse, o konkurse užėmė trečią vietą.
Vis dėlto pasitaiko ir kitokių atvejų: daugiausiai peržiūrų 2014 metais sulaukęs vaizdo įrašas buvo Lenkijos atstovų Donatano ir Cleo, tačiau finale jie užėmė tik 14 vietą.
Lietuvos atstovai tarp 43 dalyvių pagal peržiūrų skaičių užima 39 vietą. „Fusedmarc“ daina „Rain Of Revolution“ kol kas sulaukė 386 tūkst. peržiūrų.