Griežtas LRT atkirtis Monikai Marijai: teks susimokėti tūkstantinę baudą

Ketvirtadienį Monikos Marijos komandai pranešus, kad ji „Eurovizijos“ atrankos finale pasirodys tik su daina „Light On“, savo atsaką pateikė ir LRT. Jie į tokį akibrokštą sureagavo atsižvelgę į konkurso taisykles – išvengti piniginės baudos Monikai Marijai nepavyks.
Lietuvos delegacijos vadovas „Eurovizijoje“ Audrius Giržadas ir finalininkė Monika Marija
Lietuvos delegacijos vadovas „Eurovizijoje“ Audrius Giržadas ir finalininkė Monika Marija / 15min.lt

Ketvirtadienio rytą išaiškėjo viena įdomiausių „Eurovizijos“ intrigų. Monikai Marijai į finalą patekus su dviem dainomis, jos komanda pranešė savo galutinį sprendimą – atlikėja į sceną žengs tik su daina „Light On“. Anot komandos, toks žingsnis yra gerai apgalvotas, paremtas žiūrovų ir ekspertų simpatijomis.

Monikos Marijos vadybininkas Gediminas Jaunius teigė, kad toks žingsnis apsaugos nuo galimo žiūrovų taškų pasiskirstymo, esą techninės priežastys gali nulemti, kad finalo favoritė užimtų antrą vietą.

Ir nors Monikos Marijos komanda buvo įsitikinusi, kad atrankoms pasiūlytos dvi atlikėjos dainos nepažeidžia konkurso taisyklių, iš karto pabrėžė, kad prisiims visą atsakomybę.

Netrukus paaiškėjo, kad atsakomybės išties nepavyks išvengti. 15min LRT atstovai patvirtino, kad atsižvelgiant į konkurso taisykles, komandai bus paskirta piniginė bauda, siekianti 2000 eurų. Terminas, iki kada reikia susimokėti, dar nėra aiškus.

Pasiteiravus, ar nebuvo svarstoma skirti ne tik piniginę baudą, bet ir pašalinti atlikėją iš konkurso, LRT atstovai patikino, kad tokiam drastiškam žingsniui nemato pagrindo.

TAIP PAT SKAITYKITE: Monika Marija priėmė galutinį sprendimą: „Eurovizijos“ atrankos finale pasirodys tik su viena daina

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų