Karolina Meschino su mama Asta pateko į „Eurovizijos“ užkulisius Liverpulyje: „Negaliu atsigauti“

Šeštadienį – „Eurovizijos“ finalas, kurį stebėti atvyko ir nuomonės formuotoja Karolina Meschino su mama Asta. Tiesa, moterys jau klausėsi ir abiejų konkurso pusfinalių, teigdamos, jog būti gyvai didelėje arenoje yra daug smagiau nei už ekrano.
Karolina ir Asta Meschino
Karolina ir Asta Meschino / Asmeninio albumo nuotr.

Karolina Meschino kartu su mama Asta lankosi Liverpulyje, kur iš „M&S Bank“ arenos stebi „Euroviziją“. Moterys – kupinos įspūdžių, kadangi apsilankyti šiame konkurse svajojo jau kurį laiką.

Su portalu Žmonės.lt jos sutiko pasidalinti savo emocijomis ir mintimis.

„Dauguma Europos šalių nesidomi šiuo renginiu, bet per televiziją stebi apie 180 mln. žiūrovų, neegzistuoja joks kitas tokio pobūdžio renginys. Nesitikėjau pajusti tiek daug emocijų ir pamatyti tiek daug specialiųjų efektų, tai buvo nepakartojamas reginys!“ – portalui Žmonės.lt teigė A.Meschino.

Asmeninio archyvo nuotr./Karolina Meschino Liverpulyje
Asmeninio archyvo nuotr./Karolina Meschino Liverpulyje

Karolina pridūrė, jog stebėti konkursą gyvai yra daug įdomiau nei per ekraną. Atkreipė dėmesį ir į gatvėse vyraujantį stilių:

„Atmosfera žodžiais neapibūdinama, pastovūs šiurpuliukai, miestas visas tiesiog kvėpuoja „Eurovizija“, visur girdisi muzika, dainos, žmonės super šventiškai nusiteikę, drąsiai, ryškiai, blizgančiai apsirengę.

Vis dar negaliu atsigauti po pusfinalio, tai neįsivaizduoju, kokios emocijos laukia per finalą. Gyvai stebėti viską iš taip arti – maždaug 100 kart smagiau nei per TV, be galo esu dėkinga Karera group už galimybę būti viso šito grandiozinio renginio dalimi, man didžiulė garbė čia būti!

Visada, kiek save atsimenu, seku Euroviziją, tad man čia nėra eilinis koncertas, labai azartiškai įsitraukiu, smagu stebėti, kas ką palaiko.“

Mama ir dukra labai džiaugėsi savo draugija. „Smagu kad į kelionę vykau su mama, ji – nereali kompanija. Džiaugiuosi, nes seniai taip buvome kartu atitrūkusios nuo realybės ir atsipalaidavusios, faina būti kambariokėmis, daug juokiamės ir tik geriausios emocijos“, – portalui Žmonės.lt pasakojo Karolina.

„Eurovizija“ atveria plačius kelius čia dalyvaujantiems atlikėjams. Tą pastebėjo ir Karolinos mama.

„Ar įsivaizduojate koks tai tramplinas atlikėjams, įeiti į kitas rinkas, jei patenki į finalą, jau sėkmė – tave gros radijas, koncertuosi kitose šalyse, o jei laimėsi, gali įvykti sprogimas pasauliniame lygmenyje. Geriausias to pavyzdys yra grupė „Maneskin“.

Tai – sunkus kelias, pažiūrėjus užkulisius ir pamačius viską iš arčiau sunku ir baisu pagalvoti, kokį stresą patiria atlikėjai, ten viskas apskaičiuota sekundėmis, tiesioginis eteris, užlipi ant scenos, ir į tave žiuri daug žmonių.

Išvis, neįsivaizduoju, kaip suorganizuoti ir sukontroliuoti tokio pobūdžio TV renginį, tai yra kažkas neįtikėtino“, – stebėjosi Asta Mechino, pasakodama portalui Žmonės.lt.

Karolina ir Asta turėjo galimybę pasižvalgyti po „Eurovizijos“ užkulisius ir pamatyti, kaip vyksta darbas juose.

„Esame vieninteliai Lietuvoje, gavę galimybę pamatyti užkulisius iš taip arti. Kartu su partneriais ir klientais įgyvendiname projektus, kurie paliečia visą mūsų šalį ir tai yra didelis džiaugsmas ir garbė. Šį kartą kartu su parvežame pasaulinio lygio prekinį ženklą į Lietuvą“, – teigė kartu su Karolina ir Asta vykusi „Personal“ agentūros atstovė.

„Eurovizijos“ finale gegužės 13 dieną susirungs 26 šalių atstovai, o vakaro pabaigoje išaiškės 67-ojo konkurso laimėtojas. Šiemet „Euroviziją“ veda Ukrainos dainininkė Julia Sanina, anglų aktorė Hannah Waddingham, ir anglų dainininkė, Britain’s Got Talent komisijos narė Alesha Dixon.

Lietuvos atstovė Monika Linkytė į sceną žengia 22 numeriu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis