„Kas gero „Eurovizijoje“: Gebrasy atskleidė, kad jo favoričių kiti dažnai nekenčia

Ketvirtadienį pasirodysiančioje „Kas gero „Eurovizijoje“ laidoje lankysis Audrius Petrauskas-Gebrasy. Lietuvos melomanų širdis savo eurovizinėmis dainomis ir balsu užkariavęs atlikėjas daro pertrauką nuo dalyvavimo nacionalinėje konkurso atrankoje, tačiau įdėmiai seka šių metų pasirodymus. Laidoje suskambo dauguma jo mėgstamų dainų.

Ketvirtadienį 15min skaitytojai turės galimybę išvysti dar vieną „Kas gero „Eurovizijoje“ laidą. Joje svečiuosis Audrius Petrauskas-Gebrasy.

Laidos metu Gebrasy kvietėme pažaisti ir paspėlioti, kam šiemet nusišypsos sėkmė. Suskambus kurios nors šalies eurovizinei dainai, pašnekovas reagavo ir spaudė raudoną arba žalią mygtuką.

Prieš laidą atlikėjas nerimavo, kad reikės kažkam pasakyti „ne“, tačiau įvyko priešingai – eterio metu skambėjusios dainos jam paliko gerą įspūdį.

„Man šiandien sekasi. Išrinkote tas dainas, kurios man patinka“, – džiaugėsi jis 15min laidoje.

Irmanto Gelūno / BNS nuotr./Kas gero „Eurovizijoje": svečiuose Audrius Petrauskas (Gebrasy)
Irmanto Gelūno / BNS nuotr./Kas gero „Eurovizijoje": svečiuose Audrius Petrauskas (Gebrasy)

Kaip pats pasakojo, „Eurovizijos“ konkurso Gebrasy laukia kiekvienais metais, tad šie – ne išimtis. Tačiau jis pastebėjo, kad kasmet didieji konkurso gerbėjai pasirenka bent po vieną dainą, kuri patinka jam, ir ima jos nekęsti. Su kokia daina taip atsitiko, sužinosite jau ketvirtadienį, 18 valandą, 15min portale.

Laidos „Kas gero „Eurovizijoje“ portale pasirodo kiekvieną antradienį ir ketvirtadienį 18 val. Iki pat konkurso finalo jūsų laukia būrys Lietuvos įžymybių ir gerų emocijų pliūpsnis.

VIDEO: Laidos anonsas. Kas gero „Eurovizijoje“ – atsako atlikėjas Gebrasy

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis